4 Temmuz 2014 Cuma

Garnier // 5i 1 Arada BB Krem '' Hediye! ''


Garnier Bb krem hepimizin artık tanıdığı, en çok kullanılan bb krem haline geldi. Bende yaz için en uygun cilt eşitleyicisinin bb krem olduğunu düşünerek size normal cilteler için olan bu bb kremden bahsedeceğim.

Normalde benim karma cilt tipim olmasına rağmen normal ciltler için olan bb kremde herhangi bir problem yaşamadım. Rengi normalde cildime biraz koyu gelsede bronzlaştıktan sonra cildimle tam olarak bütünleşiyor. Bende bb kremi yazın kullanmayı tercih ettiğim için benim için bir sorun teşkil etmiyor. Cilt rengini eşitlemek konusunda başarılı fakat yoğun kapatıcılığa ihtiyacınız varsa pek karşılayacığını söyleyemem.

Nemlendirme konusuna gelince biraz yağlı bir his bıraktığını düşünüyorum. GKF 15 ve UVA/UVB içermesi ise benim için büyük bir artı olarak göz önüne çıkıyor.






Gelelim hediyeye! Memnun kaldığım bir ürün olduğu için aynısından bir de size hediye etmek istedim. Hediyeyi kazanmak için; Blogumun izleyicisi olmanız ve bu yazının altına yorum bırakmanız yeterli. Çekilişim bayram sonuna kadar devam edecek ve bayramdan sonra kazananı açıklayıp hediyesini yollayacağım. Son gün 31 Temmuz. Herkese bol şans! :)

Twitter: hebraninyorumu
İnstagram: hebrann
Facebook: Hebran'ın Yorumu
hebrannn@gmail.com


18 yorum:

  1. Merhaba, profil ismimle uzun zamandır takipçinizim
    sevgilerimle
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum :)
    gfc oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bbkrem meraklısı biri olarak hemen katılıyorum.. :))
    7tepe olarak izleyicinizim.. http://www.bloglovin.com/sevtapseyda
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bloğu cangz adıyla izliyorum şansımı denemek isterim.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. benim de favori ürünüm, ..trend Pınar'ı.. ile takipteyim, sevgiler..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba
    GFC adım Ayşe

    BB kremler güzel ürünler bol şans bana :)

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :)

    Gfc ve Google+ Yaseminniey Krsygt adıyla takipteyim.

    ysmnmrt2010@hotmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. merhaba
    gfcde Mürüvvet Tuncal olarak takip ediyorum.
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. katıldım
    gfc:gülçin karaağaç
    gul_cin_260@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. keyifle katılıyorum
    gfc: ecefobi
    ecefobi@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ben de şansımı denemek istiyorum. :)
    GFC: Visnetw
    abakanermin@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. gfc:döndü ilçin
    dondu_2600@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. İzleyicinizim katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba saliha keltepe olarak izleyicinizim
    salihakeltepe@gmail.com
    sevgilerr :))

    YanıtlaSil
  15. gfc:demet aydın
    desgal_26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. gfc:ümitcan köroğlu
    edam_ist34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba gfc Şüheda Kocaağa
    suhedags10@gmail.com
    çok ihtiyacım vardı:)

    YanıtlaSil
  18. merhabalar:)

    gfc: kirpik kiz

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz