7 Nisan 2014 Pazartesi

Yves Rocher // Express Eye Makeup Remover



Merhabalar! Daha önce bahsettiğim Yves Rocher alışverişimde hediye gelen çift fazlı göz makyajı temizleyicisinden bahsedeceğim bu gün.

Makyajımı silmeden önce iyice çalkaladığım şişeden bir miktar pamuğa döküyorum ve 4-5 saniye kadar gözümde bekletiyorum. Daha sonra nazik hareketlerle makyajımı siliyorum. Fakat , özellikle suya dayanıklı maskaralarda, başarılı bir performansı yok. Ayrıca inanılmaz yağlı bir yapısı var. Kullandıktan sonra mutlaka cildinizi temizlemeniz lazım. Yoksa göz etrafında ufak yağ bezeleri oluşturabilir diye düşünüyorum. Eğer cildi temizlemezseniz zaten yağlı durumdan ve ağırlığından rahatsız olursunuz.




İçeriğinde paraben barındırıyor gördüğünüz gibi. Bu yüzden ben bu bittikten sonra tekrar almayı düşünmüyorum açıkçası piyasada daha uygun fiyata daha başarılı ürünler olduğuna eminim. Ürünü Yves Rocher mağazalarından ve internet sitesinden 24.90 Tl'ye temin edebilirsiniz. Sevgiler!

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz