6 Nisan 2014 Pazar

Güzellik İpuçları // Cilt Bakımı


Merhabalar! Cilt bakımı konusunda bir kaç ufak ipucu bu yazıda sizi bekliyor.

Makyaj fırçalarınızın temiz olduğundan emin olun. Temiz makyaj fırçaları ve araçları, makyajınızın daha çok hoş görünmesini ve cildinizin de sivilce gibi olumsuzluklardan uzak kalmasını sağlayacaktır.



Banyoda ve günlük el ve yüz temizliğinde deriyi kurutmayan temizleyicileri, eğer kuru cilt tipine sahipseniz nemlendiricili temizleyicileri tercih edin.





Temizlik maskeleri cildi rahatlatan ve yağ üretimini azaltan A,E,F vitaminleri ve atkuyruğu, lavanta, adaçayı, biberiye, mercankosk gibi bitki özleri içermelidir.



*Resimler Google görsellerden alınmıştır.


2 yorum:

  1. Çok doğru ,aslında fırçalarımı her kullanışta yıkamak istiyorum ama yıkama yıpranır kıllarını döker dedikleri için yıkamıyorum herseferinde :/ doğrumu yalnışmı yapıyorum bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öyle bende üşeniyorum desem yeridir. Ama en fazla iki defadan sonra yıkamak gerek diye düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz