1 Nisan 2014 Salı

Büyük Alışveriş

Merhabalar! Uzunca bir süre internet bağlantım olmadığı için herhangi bir yazı giremedim fakat tüm takip ettiğim blogları telefonumdan tekip etmeye devam ettim. Tabi ki bu süre zarfında da yaptığım alışverişler oldu. Bunların hepsi tek seferde değil parça parça alınmış şeyler. Neler aldığıma gelirsek,


Herkes gibi bende bir koddan faydalandım ve ufak bir Yves Rocher alışverişi yaptım. Ürünlerin çoğunu kullandım bile yakın zamanda yorumları gelecek. :)



Ben bu yazıyı kadar maskelerin 3-4 tanesini kullandım bitirdim bile. İndirim zamanlarında en çok bu maskeleri alıp denemeyi seviyorum. Hepsini Gratis'te bulabilirsiniz.


Yine indirim zamanı aldığım ürünlerden. Kayısı yağını Bim'den aldım ve gerçekten memnun kaldım. Hepsinin yazısı gelecek. Bunları da Gratis ve Watsons'larda bulabilirsiniz.


Her zaman ki ihtiyaçlardan. Fakat diş macunlarının tadı gerçekten kötü ötesi yani sanırım benden başkası kullanmazsa çöpe gider.


8 Mart indiriminde aldığım ürünler. Shibo Beauty ürünlerini çok uygun fiyata görünce denemek istedim. Beğendik mağazasında buldum. Yine yorumları gelecek. Kalemler Gratis, fondöten ve baz da Watsons.


Dermokil şampuanları ucuz bulunca depolamak istedim. Fotoğrafta sadece iki kutusu var :)


Akat Gardi sprey belli alışverişe çok uygun fiyata geliyordu denemek istedim. Diğerleride her indirimde buldukça aldığım ürünlerden.


H&M aksesuarlarında çok büyük indirim vardı ikisini de çok komik fiyatlara aldım.


Yazısını yazmamı istediğiniz, merak ettiğiniz ürünleri , fiyatlarını sormak istediklerinizi lütfen yorum olarak belirtin. :) Sevgiler !

Instagram: hebrann
Twitter : hebraninyorumu

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım , akad markasının yeşil renkte olan spreyini alırsan dahada memnun kalırsın.

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz