3 Şubat 2014 Pazartesi

Sevgililer Günü Makyajı

Merhabalar! Malumunuz Şubat ayına girdik ve 14 Şubat bize doğru yaklaşmaya devam ediyor. Bende sizler için Sevgililer Günü'nde kullanabileceğiniz bir makyaj yaptım ve fotoğrafladım. Makyajda sadeliği tercih ettim ki aslında bu biraz gündüz için oldu. Belki ikinci olarak Sevgililer Günü akşamında kullanabileceğiniz bir makyaj daha yapabilirim. Şimdi makyajımın detaylarına gelirsek;






Son olarak saçıma romantik hava vererek arkadan bol bir topuz yaptım.



Kullandığım malzemeler ise ;


Fondöten olarak Maybelline Dream Nude Mousse kullandım. Gereken yerlere Affinitone pudra geçtim. Allık olarak ise The Balm Instain allıklardan Pinstripe rengini uyguladım.


Kullandığım farları fırçaları üstüne koyarak belirttim. Baz olarak önce Essence daha sonra da Loreal'in baz farını uyguladım. Kaşlarımı küçük palette belirttiğim renkle doldurdum her zaman ki gibi. Dudaklarımda ise Pastel Magic Gloss kullandım ki çok ilgincime gitti sevdim diyebilirim. :)

Makyajımı nasıl bulduğunuzu, merak ettikleriniz ve sormak istediklerinizi lütfen yorum olarak belirtin.Sevgiler! :)

İnstagram: hebrann
Twitter: hebraninyorumu
Facebook: Hebran'ın Yorumu
Gmail: hebrannn@gmail.com


3 yorum:

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz