7 Şubat 2014 Cuma

Günün Ojesi // China Glaze Concrete Catwalk



Merhabalar! Oje yazılarıma fazla ara verdiğimi farkedip China Glaze'in Concrete Catwalk isimli ojesini sizler için fotoğrafladım.
Parlak bitişe sahip bu oje koyu gri renkte ve kışa kesinlikle uygun. Uzun zaman bu renkte oje aradım ve Concrete Catwalk kesinlikle aradığıma değen bir oje fakat sadece renk açısından.
Renk olarak tam istediğim gibi fakat kalıcılık konusunda benden düşük not aldı. 1 gün sonunda tırnak uçlarımda soyulmalar vardı.Fırçası klasik Chine Glaze'in ince fırçalarından. İki katta tamamen kapattı tırnaklarımı. Kuruma hızı gayet iyi. Yüzük tırnağıma Essence Glisten Up! var. Bu ikiliyi sevdim. :)

Sevgiler! :)

3 yorum:

  1. Rengi çook güzel.China Glaze ojeler çok çabuk çıkıyor bende.Sorun bende mi onda mı anlayabilmiş değilim :p

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim...http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. REnge bayıldım harika görünüyor:)
    Bana da beklerim http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz