10 Ocak 2014 Cuma

Yeni Bekleyiş // The Balm Cindy-Lou Manizer

Merhabalar!! Görür görmez merakla beklemeye başladığım The Balm'ın yeni ürünü Cindy-Lou Manizer, The Balm'ın sitesinde ve Make up & Beauty Blog'da görücüye çıktı. Her zaman ki Betty-Lou ve Mary-Lou gibi aydınlatıcı ve far görevini üstleniyor. The Balm'ın bahar için piyasaya sunduğu bu aydınlatıcı bu sefer şeftali tonlu. Mary-Lou kullanıcısı ve hayranı olarak büyük merakla beklediğim bir ürün oldu şimdiden! :)

Sitesinde 24 Dolar olarak görünüyor. Bu da demektir ki ülkemizde diğer aydınlatıcı serisi gibi 40 Tl gibi bir fiyattan satışa sunulacak. Umarım en kısa sürede The Balm standlarında yerini alır ve bizde en güzel makyajlarımızda kullanırız! :) Sevgiler!

4 yorum:

  1. çok güzelmiş cidden ben de sabırsızlıkla bekliycem artık :)))

    YanıtlaSil
  2. Çok sevileceğini sanmıyorum bu ürünün:/ Şeftali gibi görünsede beyaz yansımları olan pembe bir aydınlatıcı. Bazı cilt renklerinde yapay durduğunu düşünüyorum netten incelendiğim kadarı ile tabi bir de yakından görmek var :)

    YanıtlaSil
  3. ben daha mary'yi alamadan bi de cindy mi çıkmışşş :D Bursa'da da hala Gratis açılmasın ooof of :))

    YanıtlaSil
  4. @BayanVertigo Kesinlikle öyle! :)

    @Poine Pa Özellikle beyaz ve buğday tenlilere yakışacağını düşünüyorum. Allıkla bütünleştiğinde hoş duracağına eminim :)

    @Makyajın Kimyası Bursa'da Gratis olmadığına bende şaşırıyorum canım. Umarım alabilme imkanın olur :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz