8 Ocak 2014 Çarşamba

Lila Kutu // Aralık Keşif Kutusu

Merhabalar! 2014 yılına girmiş bulunuyoruz fakat ben bu gün sizlere 2013 Aralık ayı Lila Kutusundan bahsedeceğim. Bu kutu benim ilk aldığım Lila Kutu. Ve gerçekten büyük beklentilerle aldığım bir kutu oldu. 19 Tl vererek ne gibi beklentilere girebilirsin dediğiniz olabilir. Benim beklentim yılbaşı kutusu olmasından kaynaklı beklentilerdi. Çok şaşırmadım ama çokta üzülmedim. İçinden çıkan bir kaç ürün beni gerçekten mutlu etti.


 
İçinden çıkan kürpik kıvırıcı gerçekten yakın zamanda almak istediğim bir üründü bu yüzden çok mutlu oldum. Yine denemediğim bir marka olan Nyx de beni sevindiren ürünlerdendi. Fakat rengi yaşıma pek uygun değil diye düşündüm. Ancak yoğun sürmediğim zamanlarda kullanabilirim. Yılbaşı olması dolayısıyla sanırım herkesin kutusundan kırmızı Alix Avien oje çıktı. Ayrıca deneme boy olarak şampuan, yüz yıkama likidi ve ayak bakım losyonu çıktı. Yine tam boy olarak kulak temizleme köpüğü vardı. İçinde birde 10 Tl lik hediye çeki çıktı. Bununla ilgili önerileriniz varsa yazmanızı bekliyorum. :)



Lila Kutu bunda sonra belirli aylarda çıkacakmış buna üzüldüm. Ama ilerde tekrar almayı düşünüyorum. Sevgiler!

hebrannn@gmail.com

2 yorum:

  1. Oo mumlar falanda çok romantikiz yanii i :))) Güle güle kullan kutunu canım bu ayı beğendim :D

    YanıtlaSil
  2. Mum modasına bende uymak istedim canım :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz