31 Aralık 2013 Salı

Yılbaşı Makyajı

Merhabalar! :) Yeni yıla girmemize tam bir gün kala sizler için fikir oluşturabileceğini düşündüğüm bir makyaj yaptım ve ilk defa blogumda makyaj örneği oluşturacağım için çok heyecanlıyım. Bol görselli bir yazı sizi bekliyor :)


Makyajım da iki renk ruj tercih ettim. Birisi klasik kırmızı diğeri ise ağır göz makyajlarına yakışan nude tonlarda bir ruj.


Makyajımda kullandığım ürünler genel olarak bu şekilde.

Ten makyajı için;
Loreal Translucide Fondöten - 16 Beige Nu
Maybelline Affinitone Pudra - 09 Opale Rose
Rimmel London Match Perfection Bronzer - 002 Medium
Nocibe Palet Allık
Golden Rose Stick Kapatıcı - 03
Rimmel London Match Perfection Concealer - 010 Ivory

Göz Makyajı için;
Essence I Love Stage far bazı
Loreal Crea Creme - 06 Blanc Lunaire
Nocibe Palet Far
Golden Rose Glittering Loose Eyeshadows - 208
Maybelline Gel Eyeliner - 06Black Pink Diamonds
Chanel Inimitable Intense Mascara - 10 Noir

Dudak için;
Kırmızı : Lady Rose 332
Nude: Rimmel London Kate Moss - 03
          Chanel Rouge Allure Extrait De Gloss - 59 Impertinence





Makyajımı yaparken Önce ten makyajıyla başladım. Kontür işlemini yaptıktan sonra fondöten ve kapatıcı , daha sonra da pudramı uyguladım. Hafif bronzer ardından da allık uyguladıktan sonra göz makyajıma geçtim. Far bazından hemen sonra Loreal krem farı ikinci bir baz niyetine uyguladım ve Golden Rose pigment farını uyguladım. Daha sonra far paletimde ki koyu renklerle gölgelendirme işlemini gerçekleştirdim. En son eyeliner ve maskaramı uyguladım. Dudaklarda ise kırmızı için yalnızca ruj uyguladım, nude için ise rujun üstüne hafif dokunuşlarla lipglossu sürdüm ve parmaklarımla dağıttım.








Blogum için yapıp yayınladığım ilk makyajımı umarım beğenmişsinizdir. 2014 yılının herkes için hayırlara vesile olmasını diliyorum. Umarım hepimiz için daha mutlu ve neşeli bir yıl bizi bekliyordur.

Sevgiler ! Mutlu Yıllar !

4 yorum:

  1. nude tondaki rujuna bayıldım kuzu, sanada mutlu seneler!

    YanıtlaSil
  2. Nasıl güzelsin maşallah :)
    Makyaj da çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. @Selmanın Dünyası ,Çok teşekkür ederim :)

    @Merve Aydın Bitanem çok teşekkürlerr :)

    @Sumeyye Ozcan Teşekkürler o sizin güzel görüşünüzz :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz