26 Aralık 2013 Perşembe

Yılbaşı İndirim Alışverişi

Merhabalar! Yılbaşına sayılı günler kala her yerde belirli indirimler yapılmaya başlandı. Bunlardan bir kaçıda biz kozmetik severlerin beklediği Watson's ve Gratis indirimiydi. Bende daha önce oluşturduğum listeden bir kaç isteğimi yerine getirdim. Aslında indirimleri pek beğenmedim ama almam gereken ve çok istediğim ürünleri da dayanamadım ve aldım.


Gratis
Her zaman ki pamuk stoğu ve ihtiyacım olan roll on ile lip balmı aldım. Ve tabi uzun zamandır almak isteyip stoklarda bulamadığım Mary Lou. :)


Watsons
Almak için indirimleri beklediğim Skin Perfection serisi. Büyük umutlarla kullanacağım umarım hayal kırıklığına uğramam. İhtiyacım olan maskaradan da iki adet almış bulunuyorum. :)

Koton'dan her zaman ki gibi takı alışverişi yaptım fakat onları takılarımla ilgili hazırlayacağım aksesuar serisinde inceleyeceğim.


Sizler indirimden neler aldınız? Yada bu indirimleri beğendiniz mi? Fiyatlar hakkında sormak istediklerinizi varsa yorum bırakabilirsiniz. Sevgiler ! :)

4 yorum:

  1. Guzel gunlerde kullan. Ben serumu kullanıyordum bitti. Elimdeki urunler bitene kadar almayacagım ama cok cok memnun kaldım. Umarım sende memnun kalırsın. Ben alısverişe yarın gidiyorum sadece ihtiyac alısverişi yapacagim umarım basarılı olurum bu konuda .))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Aslında benimde ihtiyaç alışverişi gibi oldu. Fazladan pek bir şey almadım. Umarım memnun kalırım beklentim çok çok fazla :)

    YanıtlaSil
  3. Az olmuş öz olmuş zaten böyle saçma bir indirimede bu yakışırdı canım ! inat ettim birçok şeyi almadım :)
    güle güle kullanmalar ...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım aynen dediğin gibi oldu :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz