6 Aralık 2013 Cuma

Son Zamanlarda Alınanlar // Alışveriş

Son zamanlarda yaptığım ufak tefek alışverişler oldu. Ben diğer bloglarda alışveriş yazıları okumaya bayılıyorum bu yüzden kendimde ara sıra yazmaya çalışıyorum. Bakalım son zamanlarda neler almışım, elime neler geçmiş?


3D maskeleri çok merak ettiğim için aldım ama henüz denemedim. Normalde ayak ferahlatıcı jeli amacı dışında kullandım. Grip veya nezle olduğunuzda burun deliklerinize sürdüğünüz an burnunuzu açıyor benden söylemesi! :D Pierre F soyulabilen maskeye zaten bayılıyorum yazısını yazacağım en kısa sürede. Maskeler 2 küsür lira. Pierre F 14 lira civarı. Ayak losyonuda 3.75 olması lazım.


Naturalove fırça setini Bim'de görüp aldım açıkçası pek bir şey ummuyordum fiyatı da çok uygun toplam sete 13 Tl verdim. Pudra fırçası tombik güzel fakat biraz batıyor o yüzden sevmedim. Fakat far fırçalarına ve eyeliner fırçasına bayıldım çok iyi performans verdiler. Sephora  ikili fırçada sevdiceğimin doğum günü hediyesi oldu bana çok sevindim<3 


Saç spreylerim olmadan bir hiçim. Bu ürünler olmadan yaşayabileceğimi sanmıyorum gerçekten. Çünkü duştan sonra saçlarım boyanın etkisiyle aklım almayacak kadar dolaşıyor. E tabi bu spreylerde bana çok yardımcı oluyor. Spreylerin tanesi 10 lira. Elidor kremde 5 liraya yakın olması lazım.


Flormar allığı indirimden aldım bendeki pembe rengi. Sanırım turuncu-şeftali olan çok hızlı tükenmiş ki hiç denk gelmedim. 7 lira fiyatı var. Rimmel bronzerda ihtiyacım olan bir üründü. Sanırım 15 lira civarında bir fiyatı var.


Sizler son zamanlarda neler aldınız? Yakında olacak indirimlerden neler almayı planlıyorsunuz? Görüşmek üzere! :)

6 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Pierre maskeyi çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler:) Maskeyi en kısa sürede edinmeni tavsiye ederim yağlıya dönük bir cildin varsa tabii :)

    YanıtlaSil
  3. Bende eyelıner fırcasını severek kullanıyorum ama kaslarımda :) gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan tatlım, fırça sevgine hayran kaldım :DD

    YanıtlaSil
  5. @SuveMakyaj Teşekkür ederim :) Bende aynı amaçla kullanıyorum o fırçayı ;)
    @MadameKokoş Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. 3D maskelerden ben çok memnun kalmıştım ama Pierre F maskeyi cildimden soymak sanki işkence gibi :)) Güle güle kullanın aldıklarınızı.

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz