7 Ekim 2013 Pazartesi

Yeniler - Alışveriş

Güzel geçmesini dilediğim bir pazartesi sabahından merhabalar! :)

Son dönemde aldıklarım, hediye gelenler kısacası yenilerden bahsedeceğim bu gün.


Paket içindeki tüm ürünler yurtdışından hediye geldi. Paketsiz tüm ojeleri de ayrı ayrı zamanlarda kendim satın aldım. Onun dışındaki ürünler de yine yurt dışından geldiler. Rival de Loop kalemi indirimden 2 Tl ye aldım. Henüz deneme fırsatım olmadı ama çok uygun geldi. Tırnaklar için kullanılan bir kalem kendisi. Gelen fondötenlerden birisini de önümüzdeki zamanlarda yapacağım çekilişe dahil etmek istiyorum. 

Benim son zamanlarda ki yenilerim bu şekildeydi. Yazısını yazmamı istediğiniz ve ya merak ettikleriniz varsa lütfen yorum olarak belirtin. 
Sevgiler! :)

4 yorum:

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz