11 Ekim 2013 Cuma

Yaz Favorileri

Herkese Merhaba :)

Bazı zamanlar gelir her şeye o kadar üşenirsiniz ki. Bomboş zamanlarınız ciddi anlamda yatarak geçer. Daha sonra sıkışık zamanlarınızda o ertelediğiniz şeyleri yapma isteği doğar içinize. Bende de aynı öyle oldu işte. Uzun zamandır yazı yazmayı erteledim ve sıkışık bir anımda aniden yazma isteği doğdu. Neyse ki ertelemedim ve size bu yazıyı hazırladım. Uzun bir başlangıç konuşmasından sonra konumuza dönelim. :)

Neredeyse kışa girmek üzereyiz fakat ben size bu gün yaz favorilerimden bahsetmek istiyorum.


Yazın tatile gittiğim süre zarfında genelde makyajsız olmayı tercih ettim. Tabii ki bunlarda ayrı malzemelerde kullandım ama en çok elim fotoğrafta gördüklerinize gitti. Günlük olarak Garnier BB kremi kullandım. Özel zamanlarda da Mousse fondöteni tercih ettim. Far kullanmak istediğimde sürekli elim bu palete gitti çünkü her tonda güzel ve kalıcı farları mevcut. Ojeler genelde çıkarıp çıkarıp tekrar sürdüğüm renkleri, koyu tonlarda hiç oje kullanmadım. Şu anda gördüğünüz çoğu ürünü tüm yaz boyunca kullanıp bitirdim ama yazılarını tabii ki hazırladım.



Ürünler hakkında sormak istedikleriniz olursa yorum olarak belirtin lütfen. Sevgiler ! :)

2 yorum:

  1. Far paleti yazısı istesem :)

    YanıtlaSil
  2. Paletin yazısını kısa süre içinde yazacağım canım :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz