2 Eylül 2013 Pazartesi

LR // Micro Silver Plus

Merhaba! Her gün kullandığımız bazı ürünler vardır. Bazen sadece kozmetikten değil onlardan da bahsetmemiz gerekir. Bu gün bende sizlere kullandığım diş macunundan bahsedeceğim.

Pek fazla bilinmeyen fakat tamamen zararsız ve aleovera içeren ürünlerden oluşan bir marka LR. Tam olarak adını bilmiyorum fakat Avon usülü çalıştığını söyleyebilirim. Bende deneme amaçlı diş macununu almak istedim. Önceki kullandığım macuna göre daha iyi olduğunu farkettim. Hem de zararsız olması da beni kendine çekti. Bildiğimiz markalar ve macunlara göre daha sade bir yapısı var. Beyaz renkli ve tadı yok denecek kadar az. Bu yüzden kullanamayanlar olabilir. Ufacık bir parçada inanılmaz derecede köpüren cinslerden de değil. Uzun ve düzenli kullanımda dişlerde renk tonunda beyazlama görülebiliyor.



Ben indirimli bir katalogdan iki ürünü 20 Tl ye almıştım. Eğer etrafınızda bu markanın satışını yapan insanlar varsa denemenizi tavsiye edebilirim. Sevgiler ! :)

2 yorum:

  1. Çok pahalı olmasa alabilirdim.

    YanıtlaSil
  2. İki ürün 20 Tl yani aslında normal marketlerde satılan macunlarla aynı sayılabilir :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz