9 Eylül 2013 Pazartesi

Loreal Paris // Peeling Jel

Günaydın!
Günlük yada gün aşırı, cildimizi ferahlatmak ve temizlemek amacıyla kullandığımız bazı ürünler vardır. Peeling özelliği olan ürünlerde bunların başında gelir. Bende bu gün sizlere kullandığım peeling jelden bahsedeceğim. Loreal Paris Kayısı Özlü Peeling Jel. İçinden çıkan temizleme pediyle ve kokusuyla beni kendisine çeken bu ürün fiyatıyla da kendisini karşı konulmaz kılıyor.


Az miktarda ürün kullanarak tüm yüze rahatlıkla peeling yapılabildiği için uzun süre gidecek bir ürüne benziyor. 



İçinden çıkan bu pede bayıldığımı söylemek istiyorum. Gerçekten sırf bunun için bile bu ve buna benzer ürünlerden alınabilir. Fakat şöyle bir eksisi var ki; sadece küçük parçacıklı peelinglerde kullanışlı oluyor. Daha büyük parçaları olan bir peelingde denedim ve içindeki küçük, peelingi peeling yapan parçacıkların, pedin çıkıntıları arasında kaldığını ve yüze gelmediğini gördüm. Buna dikkat etmekte fayda var.


Loreal Paris peeling parçaları oldukça küçük olduğundan pedle kullanışlı oluyor. Resimde sizde görebilirsiniz.

Uygun fiyatlı ve kullanışlı olmasıyla tavsiye ettiğim bir ürün oldu kendisi. Sevgiler!

4 yorum:

  1. Kokusunu beğendiysen Yves Rocher'in de kayısılı peelingini denemeni öneririm, hem kokusuyla hem parçacıklarıyla güzel bir peeling :)

    YanıtlaSil
  2. Canım onun da övgüsünü çok duydum benim de aklımın bir köşesinde duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. bende kullanıyorum. hele o yüz kesesi görevi gören aparat çok kullanışlı:) ama tek sorun bitmek bilmiyor:D çekilişim var buyurun:) http://caglaaksu.blogspot.com/2013/09/cekilisim-vaaar.html

    YanıtlaSil
  4. Evet kesinlikle çok uzun giden bir ürün :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz