4 Eylül 2013 Çarşamba

Golden Rose // Stick Concealer

Merhabalar!
Bu gün sizlere indirimden denk getirip aldığım ve de fiyatına göre memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim. Golden Rose Stick Concealer. Gratis'in yaptığı %50 indirimde 5 Tl'ye aldığım bu ürünü sivilce, kızarıklık ve göz altlarıma uyguluyorum. Bir kaç tonu var yani cilt tonunuza göre bulmanız mümkün.



Normalde stick bir kapatıcı aramıyordum, yani almak istemiyordum. Fakat indirimde denk gelince denemek istedim. Cilt rengime yakın olduğu için tek başına da kullanabiliyorum. Tekrar alır mıyım bilmiyorum çünkü başka markaların kapatıcılarını da denemek istiyorum. Elimde başka bir adet daha var onun yazısını da ilerleyen günlerde yazacağım. Sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız kapatıcılar hangileri? Yorum olarak yazarsanız sevinirim. Sevgiler! :)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz