17 Eylül 2013 Salı

Gliss // Sıvı Saç Kremi

Merhaba! Kısa süre önce saçlarıma uzun zamandır kuaför uğramamış ve bakımsızlıktan ölmek üzereydi. Açıkçası kestirmek istemiyordum çünkü çok uzundu ve kıyamıyordum. Ama ne kadar kötü olduğunu farkedince kestirmeye ve daha sonra bakımımı ihmal etmemeye karar verdim. Kestirip üzerine bir de ışıltı attırınca (bildiğimiz sarışın oldu) bir yerden başlamak şarttı. Bende bunun için Gliss Sıvı Saç Kremi'ne şans vermek istedim.


Bende iki tane var ilk olarak boyalı ve röfleli saçlar için olanından bahsetmek istedim. Ürün vaatleri içinde kolay tarama, saç kırııklarını önleme ve onarma, saçlarda parlaklık ve uzun süren renk koruması var. Açıkça söylemem gerekirse saçları kolay taraması ve harika kokusundan başka gözle görülür bir özelliğini farketmedim. Tabi ki tamamen gerçekleştirecek diye bir şey beklemiyoruz yani bu çok zor bir olay. Ama yine de bittikçe alacağım bir ürün olduğu kesin. Çünkü boyalı saç duştan sonra içinden çıkılmaz bir hal alıyor ve bende bu sprey sayesinde bu durumu kolaylaştırıyorum. Fiyat olarak 7-8 Tl arasında satılıyor.

Aranızda kullananlar varsa lütfen yorum olarak belirtsin. Sevgiler! :)

5 yorum:

  1. saçlarının resimlerini bekliyoruzz:)

    YanıtlaSil
  2. bende bu saç kreminin farklı versiyonu var çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  3. En kısa zamanda saçlarımı koyacağım bebeğim:)

    @Lilith Evet bende de iki tane var farklı. Onun da yazısı gelecek :)

    YanıtlaSil
  4. canım resim eklersen süper olur

    YanıtlaSil
  5. Saçımla ilgili bir yazıyı en kısa sürede ekleyeceğim o zaman resimlerde olur :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz