15 Eylül 2013 Pazar

Essence // Lipliner 06 Satin Mauve

Merhabalar,

Yine bir Gratis gezim sırasında rengini hoş bularak aldığım fakat ruj, dudak kalemi gibi malzemelerle arası fazla iyi olmayan birisi olarak bu gün size fikir vermesi amacıyla Essence Lipliner 06 Satin Mauve ile karşınızdayım!



Aslında dudaklarımda nude tarzı açık pembe tarzında bir kalem olarak düşünüp almıştım. Fakat gül kurusu-lila tarzı bir kalem çıkınca açıkçası pek tarzıma uygun bulmadım.


Yapısına bakacak olursak; kremsi fakat dudaklara sürüldüğü zaman çok çabuk kurutan bir yapısı var. O yüzden altına nemlendirici ile sürmeyi şart olarak görüyorum. Fiyat olarak ne kadar uygun olduğunu zaten hepimiz biliyoruz. O yüzden renk olarak tarzınıza uyuyorsa denemenizi tavsiye ederim. Ben bu kalemlerin en çok in the nude olanını merak ediyorum. 

Aranızda kullananlar varsa lütfen siz de görüşlerinizi belirtin. :)
Sevgiler!

4 yorum:

  1. Benim de renk olarak en beğenmediğim bu oldu pembe ve kırmızısı bir harika ama :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında fazla renkli rujları kullanamıyorum en iyisi nemlendirici :D

    YanıtlaSil
  3. Kurutuyorsa pek bana göre değilmiş. Bence dudak kalemi, sürülen rujun havasını aninda değiştiriyor. Ama bn genlde ya unutuyorum ya da useniyorum :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz