14 Eylül 2013 Cumartesi

Essence // Eyeliner Pen


Merhaba! Essence'in indirim sırasında büyük umutlarla edindiğim fakat beni hüsrana uğratan keçe uçlu eyeliner kalemiyle karşınızdayım. Bu tip kalemler genelde eyeliner çekmeyi fazla becermeyenler için büyük kolaylık sağlıyor. Bende günlük makyajımda eyeliner olmadan yapamayan birisi olduğum için kısa sürede uygulayıp hafif bir görüntü sağlamak amacıyla bu kalemden aldım.



Sevdiğim yönleri normal kalemden farkı yokmuş gibi duruyor yani o simsiyah görüntüyü yakalayamıyorsunuz bu sayede daha doğal bir görüntü veriyor. Ayrıca indirimle 5 Tl'nin altında bir fiyatla almış olmamda cabası. Herhangi bir düzeltme yapacağınız zaman çıkması kolay oluyor. Böyle olmasından dolayı akacak gibi görünsede gün içinde akma yapmıyor.

Sevmediğim özelliği ise çok çabuk bitmesi. Kalemi aldığım ikinci gün kullanmaya kalktığım da neredeyse hiç ürün yoktu sanki kurumuş gibiydi. Halbuki ağzı kapalı bir şekilde duruyordu. Farkettim ki kalem gün boyunca dik vaziyette kalmıştı. Bende daha sonra ki kullanımlarda kalemimi ters vaziyette kalemliğime koydum ve böylece bir süre idare etti. Yine de yaklaşık 1 ay içerisinde tükendi sayılır. Şimdilerde çok az renk veriyor yani pek işe yaramıyor.

Eğer bu dediklerimi göze alıp denemek istiyorum diyorsanız orası size kalmış bir karar :)
Aranızda deneyenler varsa yorum olarak belirtsin lütfen. :) Sevgiler!

2 yorum:

  1. alınması gereken bi ürün güzel yorumlarınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz