10 Eylül 2013 Salı

Essence // Eyebrow Designer

Merhabalar!
Önceden makyaj yaptığım zaman kaşlarıma hiç önem vermezdim. Kaş doldurmakla uğraşmaz sadece gözlere ağırlık verirdim. Daha sonra bir kez kaşlarımı doldurunca ne kadar tamamlayıcı ve yüz hatlarını belirleyici olduğunu gördüm. Ve başlangıç olarak kullanmak için Essence Eyebrow Designer kaş kalemini seçtim.



Kullanmaktan ne kadar küçüldüğünü farketmişsinizdir. Kapağında kaş düzeltme tarağı olaması da kolaylık sağlıyor. İndirim zamanında çok uygun bir fiyata almıştım. Bende ki rengi 02 Brown fakat bir kaç renk seçeneği var sizde kaş renginize ve teninize uygun bir rengi seçip makyajınızın tamamlanmasını sağlayabilirsiniz. Farkı gördüğünüz zaman gerçekten sizde benim gibi şaşıracaksınız. Sevgiler! 

6 yorum:

  1. bende anneme almaya düşünüyodum ama ne alacağımı bilmiyodum bu postunuzu görmem çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Ben pek beceremiyorum bu kaş doldurma işini :/

    YanıtlaSil
  3. Aslında öyle özen verilecek bir şey değil. Kaşlarında boşluk gördüğün kısımlara hafif dokunuşlar yaparsan sert çizgiler değilde doğal bir görünüm olmuş olur :)

    YanıtlaSil
  4. Ben Beren saat gibi doğal kaş takılıyorum :D Bir kere deneyeyim dedim benim kaşlarım incedir belirginleştirmek istedim renginden midir bilmem ama çok abest durdu bir daha da güvenemedim :/

    YanıtlaSil
  5. Aynen benim kaşlarımda ince ilk yaptığım zaman korkunç gelmişti ama zamanla alışıyorsun ve yapmadığın zaman gözüne inanılmaz boş geliyor :) Makyajın tamamlayıcısı durumunda :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz