5 Ağustos 2013 Pazartesi

Nivea Visage // Hassas Göz Makyajı Temizleme Losyonu

Merhabalar ! Uzun zamandır kullandığım bir o kadar da memnun kaldığım Nivea göz makyaj temzileyicimden bahsedeceğim bu gün.
Genelde suya dayanıklı makyajı çıkarmadığından bahsediliyor fakat ben fazla sorun yaşamıyorum. Gerçekten gözleri asla yakmıyor. Hafif bir kokusu var çok yoğun kullanmadıkça fazla sorun olmuyor. Güzel nemlendirme özelliği var ve kullanımdan sonra cildi ferahlattığı da bir gerçek. İçerisinde provitamin B5 bulunduruyor ve kirpikleri besleme vaad ediyor.



Genelde indirimlerde uygun fiyatlara sahip olursanız denemenizi tavsiye ederim. Ben yurtdışından almıştım ama aynı ürün burada da mevcut. Bu ürün bittikten sonra çift etkili olanına şans vermek istiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Aranızda kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler ! :)

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Çok güzel bir ürünmüş hemen alıp denemek gerek :) Blogundaki paylaşımlar çok güzel ve okuması keyifli. Blogunu takibe aldım, bana da beklerim.. :)) http://yasonunpenceresi.blogspot.com/

    Sevgilerlee..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım eğer ihtiyacın varsa gerçekten tavsiye edebileceğim bir ürün :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz