6 Ağustos 2013 Salı

Komili // Bebek Yağı

Merhabalar ! Bebekler için kullanılan ve markasından emin olduğumuz çoğu ürün genelde hem sağlıklı hemde zararsız maddeler içerir. Bu yüzden bende severek kullandığım Komili bebek yağından bahsedeceğim. Özellikle yoğun kuruluk problemi yaşadığım bölgelerde kullanmak için tamamiyle ideal ürünlerden bir tanesi.



%100 doğal zeytin yağı içeriyor ve hiç bir katkı maddesine yer vermiyor. Ayrıca çok güzelde bir kokusu var.


Şişe kapak tasarımını çok beğendiğimi söyleyebilirim. Şişeyi ters tutup hafifçe sıktığınız zaman bir miktar ürün elinize geliyor. Yağ olduğu için yeterli oluyor genelde ama yetmediği yerde ikinci kez sıkabiliyorum. Diğer bebek yağlarına göre daha uygun fiyatlı. Genelde kışları daha çok kullanıyorum soğuktan cildim kuruduğu zamanlar. Ama dört mevsim kullanılabilir bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

Aranızda başka markalardan da bebek yağları kullananlar varsa yorum olarak belirtsin lütfen. Sevgiler ! :)

4 yorum:

  1. bebe yağım bitmişti en yakın zamanda bende bundan almalıyım güzel yorumlarınızdan dolayı ben saçlarıma sürüyorum :) bu arada bende bloguma beklerim canım

    YanıtlaSil
  2. Canım hem uygun fiyatlı hemde beğendiğim bir ürün tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    353. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz