4 Ağustos 2013 Pazar

Cettua // Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı

Merhaba, kısa süre önce Gratis'te yapılan indirimlerde depoladığım ve beğendiğim bir üründen bahsedeceğim. Cettua siyah nokta temizleyici burun bandı. Daha önce burun bandı denememiş ve açıkçası çoğu markanın ürününü pahalı bulmuştum. Gratis'te olduğunu öğrendikten sonra da bulamamıştım fakat son indirimde aldım ve gerçekten memnun kaldım.



İçinden 6 paket çıkıyor. Üç tanesini denedikten sonra sizinle paylaşmak istedim. Gerçekten işe yarayan bir ürün. Kısa sürede çözüme ulaştırıyor ama tabi biraz dışta olanlar için. Bütün siyah noktaların temizlendiğini söyleyemem.



Nasıl kullanılması gerektiği bu resimde yazıyor. Almak isteyenler Gratis mağazasından yaklaşık 3 Tl civarında satın alabilirler. Herkese sevgiler ! :)

2 yorum:

  1. Benim de deneyip en memnun kaldığım bu markanın burun bantları oldu (:

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz