4 Temmuz 2013 Perşembe

Tırnak Bakım Rutini // Manikür Aletleri

Merhabalar! :) Sizlere uzun zamandır yazmayı planladığım tırnak bakım rutinim ve manikür aletlerimden bahsedeceğim. Umarım herkesin işine yarayacak bir yazı olur. 




Manikür aletlerimi bu şekilde şeffaf bir kutuda topladım. İki sette yurtdışından alındı. Yaşadığım şehirde Sephora olmadığı için Türkiye'de satışı var mı bilemiyorum. 


İlk sette hem manikür hemde pedikür için kullanılacak aletler var. Ayak parmaklarını ayırmak için sünger, iki adet tırnak etlerini itmeye yarayan tahta çubuk, ayak törpüsü, el törpüsü, et pensi ve tırnaklar için küçük kullanışlı bir de fırça bulunuyor. Bunları nasıl kullandığımı ayrıntılı bir şekilde anlatacağım.


İkinci sette ise yine tırnak etlerini itmek için olduğunu tahmin ettiğim iki adet metal çubuk, metal törpü, et makası ve cımbız bulunuyor. Cımbızını hiç beğenmediğimi söylemek istiyorum. Ve kağıt törpü tercih ettiğim için törpüsünüde hiç kullanmadım. Et makası gayet kullanışlı ve sağlam. Bu set tam çantaya atıp çıkılabilecek türden. :)


İlk olarak tırnağımda herhangi bir ürün varsa onu çıkarmak için ya aseton ya da mendilleriden tercih ediyorum. Nob mendillerin ayrıca yazısını yazacağım. Benri aseton ise hepimizin bildiği bir kalitede ki bende Parmex'den daha kaliteli. Büyük pompalı şişesi uzun süre gidiyor ve kullanışlı.


Küçük bir kaba ılık su doldurarak tırnak etlerimin yumuşamasını sağlıyorum. Daha sonra tırnağım kısalması gerekiyorsa kesiyor yada törpülüyorum. Tahta çubuklarla tırnak etlerimi ittikten sonra et makası ile C şeklinde kesiyorum ve eğer tırnağın yanlarında bulunan şeytan tırnağı denilenlerden varsa onlarıda tırnak pensi ile kesiyorum. Tırnak diplerimi vazelin sürüp yedirip tekrar tahta çubukla kalan artıkları topluyorum ve kağıt mendille siliyorum. 


Son olarak tırnak bakımım için Flormar yada Rimmel tırnak ürünlerinden birisini sürüyorum. Oje sürmek istersem sürüp üzerine Akat Gardi sıkıyorum. Flormar Max Growth'un yazısını blogda bulabilirsiniz. Diğerlerinin ki ise en kısa sürede değerlendirilecek ! :)


Burada ise kullandığım el kremi ve vazelini göstermek istedim. İki üründen de gayet memnunum.


Son olarak tırnaklarımın görüntüsü bu şekilde oluyor ve manikürüm sonlanmış bulunuyor. Umarım herkesin işine yarayacak türden bir yazı olmuştur. Sizin de ayrıca kullandığınız ve tavsiye ettiğiniz ürünler varsa yorum olarak yazmanızı bekliyorum. Ayrıca blogumun yeni tasırımını beğenip beğenmediğiniz hakkında da yorumlar yazarsanız sevinirim. :))

Sevgiler!

2 yorum:

  1. Çok yararlı bi yazı olmuş gerçekten :) bişey sormak istiyorum et makası dediğiniz üründen bende var fakat uçu yamuk bir şekilde olduğu için nasıl kullanıcağımı bilmiyorum biraz daha açarsanız çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında benimkide yamuk ama fotoğrafta belli değil olması gerekeni öyle sanırım:) Ben genelde tırnak etlerini ittikten sonra ya pensle yada makasla alıyorum. Makasla alırken de ucu tırnağa düz gelecek şekilde kesiyorum. Yani bi bakıma kolaylık sağlamış oluyor. Bİlmem yardımcı olabildim mi :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz