9 Temmuz 2013 Salı

Mim // Ben Kimim?

Merhaba! Uzun zamandır mim yazısı okumuyordum ve dün sevgili Tuğçe'nin beni mimlediğini gördüm. Bende kendimi sizlere tanıtmak için yazımı yazmaya karar verdim :)

Ben kimim?

İsmim Belemir. 19 yaşındayım ve üniversiteye hazırlanıyorum. Şu an tercih dönemi içindeyim ve büyük sıkıntılardayım.


Blogumun adı nereden geliyor?

Blogumun adı ismimin baş ve son harflerinden oluşuyor. HaticE BelemiR AydıN. Böyle bir fikir oluştu ve bende bu takma adı çok sevdim. Ve tabiki bloguma koymaya karar verdim.

Blog açmaya nasıl karar verdim?

Liseden mezun olmadan önce blogları keşfettikten sonra hemen blog açılımına koyuldum. Fakat üniversiteye 2. kez hazırlandığım için bu süre zarfında fazla ilgilenemedim.


Neden kozmetik blogu?

İtiraf etmeliyim ki blogumu açmadan önce kozmetiğe ilgim bu kadar çok değildi. Fakat yine de her bayan gibi benimde kendime göre yaptığım şeyler vardı ve benimde bunu bir şekilde birilerine anlatmam gerekti. :)


Kişiliğim

Terazi burcuyum fakat burçların özelliklerini yansıtıyor muyum pek anlamıyorum açıkçası. Biraz nazlı ve çekingen bir yapım vardır. Kolay kolay bir ortamda girişken olamam fakat açıldıktan sonra da kolay kolay susmam :) 


Hoşlandıklarım

Blogumla ilgilenmekten çok hoşlanıyorum ve bilgisayar başında diğer blogları okumaktan da aynı şekilde. Herkes gibi alışveriş ve makyajı bende severim tabiki. Ayrıca hediyelere bayılırım! 


Hoşlanmadıklarım

Arkadan konuşulmasından hiç hoşlanmam. Ayrıca içten içten kıskanılmaktan da nefret ederim.


En çok sevdiğim makyaj malzemem

Eyeliner'sız kendimi çok boş hissediyorum. Onsuz yapamam. Ha birde ojelerimden vazgeçemem.


Çantamda olmazsa olmazım

Cüzdan, anahtar, elkart, parfüm. Dışarda pek makyaj tazeleyen birisi olmadığım için en fazla sürdüğüm rujum çantamda olur.


En son okuduğum kitap

Pucca - Allah Beni Böyle Yaratmış


Bende isteyen herkesin bu mimi yapmasını bekliyorum. Sevgiler!



5 yorum:

  1. Belemircim seni tanıdığıma çok sevindim :) öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  2. melaba teraazi! tercih sıkıntıların bi an önce geçer, seni çok mutlu edecek bi hayatın ilk adımı olur umarım..

    YanıtlaSil
  3. Tuğçecim bende seni öpüyorum :)

    Semmma : Umarım geçer. Kendim ve ailem için en iyi olanı istiyorum. Buda beni çok streslendiriyor.

    YanıtlaSil
  4. tanışmak için iyi bir fırsatı değerlendirdim ;)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz