6 Temmuz 2013 Cumartesi

H&M Cosmetics // İlk Tanışan Siz Olun !!

Merhabalar! H&M kozmetik ürünlerinin artık ülkemizde satışa çıkacağını duyduğumdan beri çok heyecanlıyım. Gerçekten kaliteli ürünleri var ve çok eğlenceliler. Peki H&M kozmetiklerini herkesten önce Hebran'ın Yorumu'nda incelemeye ne dersiniz? Eminim herkes merak ediyordur o halde başlayalım!! Bol fotoğraflı bir yazıya hazır olun. :))



İşte benim güzel kokulu lip glosslarım. Gayet idare eder seviyede olan bu üçlü lip gloss seti fazla renk vermiyor ve biraz yapış yapışlar. Ama sırf görüntüsü için bile alınır makyaj masasında oturulur ve izlenir 
30 ay kullanım ömrü var. İsimleri sırayla Vanilla Smile, Vanilla Dream ve Vanilla joy. I love myself when im with you serisindeler. 


Ah işte bunlarla büyük hemde çok büyük aşk yaşıyoruz. Her birine ayrı ayrı hayranım. Sürüldüklerinde asla pütürlü bir his vermiyorlar ayrıca kuruma süreleri çok hızlı. İsimleri sırayla, Purple Sprinkles, Confetti Time ve Pink Bling Bling. Ojeler 12 ml ve 24 ay kullanım ömrü var. Yine aynı serinin ojeleri. Ve Made in Turkey ! :)


Bu minik Edt ise tam çantalık. Kullanmaya kıyamıyorum orası ayrı mesele fakat kokusu inanılmaz. Koku tarifi konusunda biraz beceriksizimdir fakat çok güzel olduğuna garanti veriyorum. Ayrıntıları yazmama gerek yok zaten. Yine aynı seriden olduğunu görebiliyorsunuz. Ürün 15 ml. Ne kadar tatlı olduğunu siz tahmin edin! :)


Sıra aynı serinin vücut spreyi ve duş sonrası kullanılan vücut kremi. Her ikisininde görüntüsü yeter diyorum. Daha kıyıp kullanamadığım için bir şey söyleyemeyeceğim. Ürün isimleri sırasıyla Frangipani Fantasia ve Vanilla Gold Star. Sırasıyla 12 ve 30 ay kullanım süreleri var. Tabi kıyabilirseniz 



Bu dört parfümde gerçekten çok güzel kokulara sahipler ve hepsi Made in Turkey. Haklarında söylenecek çok fazla söz yok . Kalıcılar ve güzel kokuyorlar. O zaman sıkalım gitsin !



Bu lipgloss ise daha önce blogumda bahsettiğim, severek kullandığım bir ürün. Renk vermesi idare eder vaziyette ve malesef yapış yapış özellik bunda da var.  İsmi Bordeaux Nights. 12 ay kullanım ömrü var.









Benim elimde bulunan H&M ürünleri bu şekildeydi. Eminim herkes gelmesi için sabırsızlanıyordur. Umarım bunlardan çok daha güzelleriyle birlikte oluruz.
Hepiniz için faydalı ve heyecanlı bir yazı olduğunu umuyorum. Aranızda farklı H&M ürünleri kullananlar varsa lütfen yorum olarak belirtsin. :) Sevgiler !






12 yorum:

  1. Ojeler çok hoş görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle!. Sürdüğümde gözlerimi alamıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Betty Boop ve Hello Kitty vücut ürünlerini almıştım, çok güzel kokuyorlardı ama içerikleri çok kötüydü. :-( Farlarını çok seviyorum, umarım bir sürü çeşidi gelir Türkiye'ye. :-) Çok güzel bir yazıydı. ^^

    YanıtlaSil
  4. Aslında işleri sadece kozmetik olan firmalarda bile çok kötü içerikli ürünler olduğunu düşünürsek bana biraz normal geliyor. Teşekkür ederim umarım daha güzellerine ulaşırız :)

    YanıtlaSil
  5. Üfff bayıldım hepsine harikalar !

    YanıtlaSil
  6. buarada fiyatlarınıda yazsaydın çok süper olurdu canımya:(

    YanıtlaSil
  7. Harikalar:) güle güle kullan kuzum:)

    YanıtlaSil
  8. Canım yurtdışından alınan ürünler olduğu için yazma gereği duymadım ama özel olarak sorduğun varsa cevaplayabilirim :)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim bebeğimm :)

    YanıtlaSil
  10. Hadi ya oradanmı aldın :/ Ojenin ve kırmızı lip glosun fiyatını merak ettim canım eğer buradaki fiyatlarıyla aynıysa

    YanıtlaSil
  11. Canım yanlış hatırlamıyorsam ojeler 3 Euro idi. Ama lip glossu çok iyi hatırlıyorum indirim zamanında 1 Euro'ya almıştım. :) Keşke burada da o kadar uygun olsa fiyatları.

    YanıtlaSil
  12. Hım.!!Teşekkürler tatlım,euro türk parasıyla kaça geliyor pek alakam yok paralarla ama 3 ve 1 olduğuna göre oldukça uyguna almışsın iyi günlerinde kullan çok özendim ben çünkü harika şeker şeyler almışsın,evet keşkeeee {{=

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz