28 Haziran 2013 Cuma

Roll-on Deodorant İncelemesi

Merhaba! Daha önce sürekli spray deodorant kullanmış, roll-on olarak tatsız bir deneyim yaşamış birisi olarak uzunca roll-on deodorantlardan uzak durdum. Ta ki aşağıda göreceklerinizle tanışana kadar!


Fa Nutri Skin; 48 saat koruma sözü veren ve içerisine 7 farklı besleyici bakım özleri içeren bir deodorant. Bitmesine o kadar az kaldı ki kesinlikle çok sevdim. Kullandığım süre zarfında bir kez bile ter kokusu hissetmedim. Alkol içermiyor ve kıyafetlerinize de iz yapmıyor. Diğer roll-on'lara göre daha uygun fiyatlı.

Fa Pink Passion; 24 saat koruma sözü veriyor. Nutri Skin'e göre koruma amacı daha az. Daha çok güzel kokuya yönelmiş yine de başarılı fakat ikisi arasında Nutri Skin'i tercih ederim. Ve alkol içerdiğini de unutmayalım.

Fiyatları ikisinin de 4 Tl. 


Garnier Mineral; Hepsinin arasında en güzel kokan kesinlikle Garnier. Alkol ve paraben içermiyor ve 48 saat koruma özelliği var. Ben buralarda pek göremedim Yurt dışından alınan bir ürün eğer siz görürseniz kesinlikle kokusu için denemeye değer.

Rexona Shower Clean; Uzun süredir reklamlarını gördüğümüz bu deodoranta kesinlikle bayıldım. Koruması çok iyi ve uzun süreli. Ayrıca da inanılmaz ferahlatıcı. Alkol içermiyor ve 48 saat koruma özelliği var. Favorim kesinlikle Rexona! 7 Tl gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Sizler hangilerini kullandınız? Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum :)





Çekilişim yarın sonlanıyor. Katılmak için tıklayın!

4 yorum:

  1. Merhaba :)
    Ben she'nin roll-onunu kullanıyorum çok hoş bi kokusu var ama değiştiricektim önerileriniz iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Onu denemedim :) umarım işinize yarar :)

    YanıtlaSil
  3. Fa nutriskin ve rexonanın mavi,yeşil,pembe üc rengini de kullandım. Hepsinden memnun kaldım aynı şekilde, ama bence rexona çok daha iyi ve ferahlatıcı:)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz