29 Haziran 2013 Cumartesi

Nivea Pure & Natural - Milk & Honey

Merhaba! Hem kış hem yaz aylarında dudaklarımız her türlü etkiye maruz kalıyor. Bunun içinde iyi bir koruma gerekiyor. Bende bu gün size kullandığım lip balm'dan bahsedeceğim.

Nivea Milk & Honey.


Yazısını yazmak için uzunca bir süre kullanıp en iyi şekilde aktarmak istedim. Şu an neredeyse yarısına geldim. Güneş koruma faktörü yok fakat dudakları iyileştirme özelliği yüksek olan bir dudak kremi. Dudaklarınız her hangi bir şekilde zarar gördüyse en fazla 3 gün içinde eser kalmıyor. Kokusuda sanki gerçek bir bal kokusunda. Nemlendirmesi çok iyi ve renk vermiyor. 

Fiyatı 6 lira civarında. Shine serisindense pure & naturel serisi daha amacına uygun geliyor bana. O yüzden tercihleriniz arasına girmesini tavsiye ederim!



Çekilişim için bu gün son şans! :)

2 yorum:

  1. Lip balm olarak burts bees ve bath&body works favorim:)

    YanıtlaSil
  2. Burts bees'i bende çok merak ediyorum fakat bir türlü ulaşamadım:)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz