19 Mayıs 2013 Pazar

Son Alısverisim

Merhabalar:)

Şu sıralar zor günler geçiriyorum. O yüzden ne blogla ne de başka bir şeyle ilgilenmek gelmiyor içimden. Bu yazımda sırf kafa dağıtmak için yaptığım bir kaç alışverişimden bahsedeceğim.

Normalde indirim olsa da alışveriş yapsam diyen ben, anneler gününde indirim olduğunu tesadüfen gördüm ve bir kaç parça ihtiyacım olan şeyleri aldım. 



Benri Aseton: Sanırım %40 indirim vardı. 7 Tl'den 4.20 'ye geldi.
Essence I Love Stage Göz Bazı: 8.55'den 4.28'e geldi.
Essence All Eyes On Me Maskara: 6.55'den 3.28'e geldi.
Golden Rose Stick Kapatıcı: 10 Tl'den 5 Tl'ye geldi.
Essence Eyeliner Pen: 8.55'den 4.28'e geldi.
Rexona Roll-On: 7 Tl indirimsiz.

Bunun yanında birde Cettua Burun Bandı almıştım ama çekmeyi unutmuşum. Oda 3,75'den 2.25'e geldi.

Bu alışverişimin tamamına 30.26 Tl ödemiş oldum.

Diğer bir alışverişimde takı üzerine oldu. Koton takılarında çok güzel indirimler var almak isterseniz. Ki ben cidden bayılıyorum.


Takıların tamamı Koton'dan alındı.

Baştaki büyük kemik bilezik indirimi yoktu 20 Tl.
Yuvarlak pembe küpelere bayıldım ortasında ki taç simgesinden dolayı. Bu aralar taç simgesine takmış durumdayım :) Fiyatı 9.99'dan 5.99'a düşmüş.
Uzun mavi küpeler, rengi tam olarak saks mavisi tam çıkmamış. Fiyatı 12.99'dan 5.99'a düşmüş.
Taç simgeli kolyede indirim yoktu inanılmaz beğendim fiyatı 9.99 Tl.
Aşağıdaki ayıcık detaylı küpede 12.99'dan 5.99 'a düşmüş.

Bu alışverişimin tamamına 48 Tl civarı ödemiş oldum.


Aldığım ürünleri nasıl buldunuz, aranızda kullanan var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum:)


5 yorum:

  1. güzel günlerde kullan essence in göz bazını bi bulamadım bende. şansıma bitmiş oluyor her gittiğimde:)

    YanıtlaSil
  2. Evet bende kaç kere aradım ama bu sefer denk geldi:) Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. İnsan halasınada alır bişeyler hıhhh küstüm:)))

    YanıtlaSil
  4. Sen burada olsan ben sana neler neler alırımmmmmm

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz