20 Mayıs 2013 Pazartesi

H&M Nail Polish - Purple Sprinkles

Etrafımızda her zaman görmek istediğimiz bir marka olan H&M'in hele hele kozmetikleri bizim için ulaşılmaz bir hal alıyor. Yabancı bloglarda veya internet sitesinde gördüğümüz zaman hayranlıkla bakıyoruz. İşte benimde hayran kaldığım çıkarana kadar ellerimden gözümü alamadığım bir oje tanıtacağım bu gün sizlere!

H&M Nail Polish Purple Sprinkles!

İnanılmaz beğendiğim bir oje oldu. Oje markalarında doğru düzgün simli oje bulamıyoruz malesef ki. Golden Rose Jolly Jewels en ulaşılabilirler arasında. Ama ben henüz tanışmadım. Bu ojeden sonra eminim hepiniz simli oje arayışına gireceksiniz :)



Ben iki kat sürmeyi tercih ettim. Daha yoğun simli bir görüntüye ulaşıyorsunuz. Simler fırçaya gayet oranlı geliyor. Belkide küçük boy olduğu içindir. 


Oje şeffaf alt tabanlı, içerisinde altıgen minik mor simler, uzun holografik yapılı simler ve büyük altıgen yapıda mavi simler bulunuyor. 


Şişe ve özellikle de kapak tasarımını çok sevdiğimi söyleyebilirim. Elimde iki tane daha bu serinin ojesinden var en kısa sürede onları da blogda göreceksiniz.

Veeeee en can alıcı bölüme gelirsek!!!!!!


Koca bir MADE IN TURKEY yazısı. Allahım nedeeen?? Neden elimizin altında üretilen bu güzellikleri biz göremiyoruz demek istiyorum. Baktıkça ağlamak geliyor içimdeen.

İlerleyen günlerde tanıtacağım diğer H&M kozmetiklerinde de göreceksiniz ki hepsi Türkiye'de üretilmiş. Ben bu ojeyi Fransa'dan aldım. Umarım bizimde elimizin altında böyle güzelliklerin olacağı günler gelir.

Aranızda H&M ürünleri kullanan var mı?
Ojeyi nasıl buldunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum:)

2 yorum:

  1. Wowwwww:) Çok beğendimmm, zaten beğenmiştimkiiii

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok güzeeeel bebiğimmm:)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz