6 Mayıs 2013 Pazartesi

Farmasi - True Color Lipstick 11

Merhabalar:)

Pazartesiye ait sendromlarım bulunmadığından bu günüm gayet mutlu ve huzurlu geçiyor:) Darısı olmayanların başına. Bu güneşli günde size çok beğendiğim bir rujdan bahsedeceğim.

Farmasi True Color Lipstick 11.

Gerçekten yapı olarak çok beğendiğim bir ruj oldu. Rengi pek bana uygun değil. Aslında çok güzel fakat diş yapım düzgün olmadığı için ben bu tür renkleri kendime çok yakıştıramıyorum. Sizi daha fazla merakta bırakmadan fotoğraflara bakalım:)





Yapısı çok yumuşak, sürümü çok kolay ve dudaklara çok iyi nemlendirme sağlıyor. Bu markanın diğer rujlarını da merak ediyorum. Dudak çizgilerini doldurması gayet başarılı. Fotoğraflar da sizde fark edeceksiniz.


Bu yapay ışık altında iç mekanda çektiğim resim. Kesinlikle çok güzel bir rengi var. Bordo-fuşya arası vişne çürüğü diyebilirim.


Bu da güneş ışığı altında çekilmiş bir resim. Ne kadar canlı görünüyor değil mi?

Aslında dudaklarıma yakıştı. Ama sadece kapalıyken:D

Bu ruj bana çekilişten çıkmıştı fakat internet araştırmalarım sonucu 10 TL gibi uygun bir fiyatı olduğunu gördüm. Denemekte bir sakınca görmüyorum.

Peki siz nasıl buldunuz? Aranızda kullanan var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum:)

Çekilişime katılmayanları hemen buraya yollayalım:) 


3 yorum:

  1. dudakların farklı ve güzel gözüküyor. ruj yakışmış güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. ben de matte serisinden bir ruj aldım ciddi anlamda mat bir görünüm sağlıyor. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz