9 Mart 2013 Cumartesi

8 Mart Alısverisi

Herkese merhabalarr:)

Öncelikle beni okuyan, takip eden, şu an da bu yazıları okuyan herkesin kadınlar gününü kutlarım:)

Yaklaşık iki haftadır 8 Mart gelsin artık diye can atıyorum. Beklentim Gratis ve Watsons'larda %50 İndirim olmasıydı ancak malesef yalnızca bazı ürünlerde ve markalarda %50 indirimi gördük bloggerlar olarak. Sizi bilmem ama bu beni biraz mutsuz etti. Çünkü baya kabarık bir listeyle gitmiştim ki neredeyse yarısını alamadan döndüm. Artık ileri ki günlerde belki yaparlar diye bekleyeceğiz.

Sabah dersim olduğu için saat 12 civarlarında varabildim AVM'ye. Zaten Konya'da bir adet Gratis var oda evimin dibinde bu konuda çok şanslıyım. Ama gittiğim zaman bomboş olan AVMdeki tüm insanlar sanırım Gratis veWatsons'dalardı. İlk önce Watsons'a uğradım. O kadra kalabalıktı ki kimse ilgilenmeyince Gratis'e gittim. The Balm standı talan edilmiş gibi duruyordu. Zaten şimdilik ordan bir şey almayı düşünümüyordum. Fakat sadece The Balm değil Gratiste ki bütün standlar neredeyse boştu. Ki ürünler yenilenmemişti yani orası haftalardır o şekilde. Yine de bazı beğendiğim ürünleri aldım ama dedğim gibi listem yarım kaldı. Essence ürünlerinde indirim olmadığını biliyordum ama orası da resmen iki haftadır boş. Maybelline ruj ve rimellerinden neredeyse birer tane vardı. Watsons'da Maybelline standı falan dolu doluydu. Ama istediğim indirimi bulamadım.

Çok konuştum biliyorum ama yaşadığım hayal kırıklığı ve kızgınlığı paylaşmak istedim:)


Evet benim aldıklarım da bu şekilde. Öncelikle kullandıklarıma göre Loreal Perfect Clean Peeling'i çok beğendiğimi belirtmek isterim. En sonunda merak ettiğim Diadermine BB kremi almış olmaktan dolayı da mutluyum. Bana sanki kozmetik markasından değil de kişisel bakım markasından alınan BB kremler daha sağlıklıymış gibi geliyor :D Watsons makyaj fırçasını deneme amaçlı aldım. Essence allık, pudra ve ikili oje geçenlerde sabit 3.5 Tl fiyatlı ürünlerden aldıklarım. 

Sorularınız ve görüşlerinizi bekliyorum:)
İlk önce hangi ürünü tanıtmamı istersiniz?

Hoşçakalınn :)

16 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini.Bende aynı hayal kırıklığını yaşadım.Hatta eşim ellerimi neredeyse boş görünce şaşırdı:) ki ben indirimsiz zamanlarda bile daha çok şey alırdım.Son zamanlarda yapılan indirimler çok yetersiz.İstediğimiz şeyleri normal zamanda almak çok daha mantıklı.En azından ürün bitmemiş oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. Pzt günü bubindirimler hakkındaki fikirlerimi ben de yazacağım hayal kırıklığı bir yana biraz kandırıldık resmen tabi firmaları indirime kimse zorlayamaz istedikleri oranda yaparlar ama standların bomboş olması tester bulundurmamak da be demek oluyor anlamadım

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullan :) Bende bu alışverişte Rimmel London'un BB kremini aldım baya güzel duruyor ciltte. Sen Diadermine nin BB kreminini beğendin mi? Bir de essence nin allığı simlimi? Şimdilik merakım bunlar:)

    YanıtlaSil
  4. hepsini güle güle kullan canım ^^
    bende hayal kırıklığı yaşadım bu 'indirimlerle'
    sadece 3 parça aldım çıktım,oysa kabarıktı listem :D
    önelikle bb krem ve bakım/temizlik ürünlerini tanıtırsan sevinirim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. shayna MB; Teşekkür ederim:) Aynen bende senin gibi düşünüyorum. Ki elimde fazla fazla olmasına rağmen indirimden faydalanmak için bir sürü şey almaya niyetim vardı. Hiç birini alamadan döndüm :)

    YanıtlaSil
  6. Audrey; Tabi ki indirim yapma zorunlulukları yok ama ciddi manada saçmalıktı. Ve burada bulunan mağazalar adına konuşmak gerekirse uzun süredir ilgisizler ve ürün getirmemekte ısrarcılar. Özellikle kendisinden çok şey beklenen Gratis.

    YanıtlaSil
  7. Libra Beaut; Çok teşekkür ederim:) Diadermine bb kremin kapatıcılığı fazla yok bir de açık ton olmasına rağmen çok az koyu geldi cildime. Kullandığım fondöten cildime bire bir uyuyordu ikisini bir arada deneyince çok az koyu geldi. Bu arada allıkta hiç bir şekilde sim yok fakat kokusu beni çok az rahatsız etti. Ama cilde sürdükten sonra o koku pek duyulmuyor :)

    YanıtlaSil
  8. Uftade; Teşekkür ederim canım:) Bakım ürünlerini biraz kullandıktan sonra daha iyi anlamak için seni bekleteceğim. Ama sana şöyle söyleyeyim. Gratiste indirim devam ederken kesinlikle Loreal peelingi almalısın. Dün eve gelip uyguladıktan sonra görenler yüzüne bb krem mi sürdün bir parlaklık gelmiş falan dediler yani:D

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım aldıklarını :) Ben diadermine'in bb kremini çok merak ediyorum onu tanıtmanı isterim .

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim canım en kısa sürede ayrıntılı yazısını yazacağım ama ön bilgi olarak kapatcılığının az olduğunu ve en açık ton olmasına rağmen bana çok az koyu geldiğini belirtmek isterim. Ki beyaz tenli bir insan da değilim :)

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan aldıklarını çok güzel şeyler almışsın.Kullandıktan sonraki yorumlarını da bekliyorum :)
    Bana da beklerim :)
    http://makyajesyalarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. SelamBisy; Teşekkür ederim canım yorumlarım ilerleyen zamanlarda teker teker yayınlanacak. Takipçin oldum bile:)

    YanıtlaSil
  13. güle güle aldıkların çok güzelmişş :)
    bloguma beklerim

    http://pembedunyammm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. JaNJaN; Teşekkür ederim canım blogunu izlemeye aldım bile:)

    YanıtlaSil
  15. 8 Mart'ta benim gittiğim şubeler de aynı şekildeydi maalesef. Ben de şu loreal perfect clean'ini almayı düşünüyorum. yanında verdikleri aparatı çok methediyorlar sen beğendin mi? :)

    YanıtlaSil
  16. Nerwen; Kesinlikle çok beğendim denemelisin! :)

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz