16 Mart 2013 Cumartesi

Bloglovin'e Merhaba

Merhabalar:)

Google Reader'ın kapanacağını duyduktan sonra herkes gibi bende bir tane Bloglovin hesabı açtım. Zaten takip ettiğim herkesi şu an orada görebiliyorum. Yine de tekrar yayınlamak istedim.







Hepinizi bekliyorum:)


Hoşçakalınn:)
Devamını Oku

9 Mart 2013 Cumartesi

8 Mart Alısverisi

Herkese merhabalarr:)

Öncelikle beni okuyan, takip eden, şu an da bu yazıları okuyan herkesin kadınlar gününü kutlarım:)

Yaklaşık iki haftadır 8 Mart gelsin artık diye can atıyorum. Beklentim Gratis ve Watsons'larda %50 İndirim olmasıydı ancak malesef yalnızca bazı ürünlerde ve markalarda %50 indirimi gördük bloggerlar olarak. Sizi bilmem ama bu beni biraz mutsuz etti. Çünkü baya kabarık bir listeyle gitmiştim ki neredeyse yarısını alamadan döndüm. Artık ileri ki günlerde belki yaparlar diye bekleyeceğiz.

Sabah dersim olduğu için saat 12 civarlarında varabildim AVM'ye. Zaten Konya'da bir adet Gratis var oda evimin dibinde bu konuda çok şanslıyım. Ama gittiğim zaman bomboş olan AVMdeki tüm insanlar sanırım Gratis veWatsons'dalardı. İlk önce Watsons'a uğradım. O kadra kalabalıktı ki kimse ilgilenmeyince Gratis'e gittim. The Balm standı talan edilmiş gibi duruyordu. Zaten şimdilik ordan bir şey almayı düşünümüyordum. Fakat sadece The Balm değil Gratiste ki bütün standlar neredeyse boştu. Ki ürünler yenilenmemişti yani orası haftalardır o şekilde. Yine de bazı beğendiğim ürünleri aldım ama dedğim gibi listem yarım kaldı. Essence ürünlerinde indirim olmadığını biliyordum ama orası da resmen iki haftadır boş. Maybelline ruj ve rimellerinden neredeyse birer tane vardı. Watsons'da Maybelline standı falan dolu doluydu. Ama istediğim indirimi bulamadım.

Çok konuştum biliyorum ama yaşadığım hayal kırıklığı ve kızgınlığı paylaşmak istedim:)


Evet benim aldıklarım da bu şekilde. Öncelikle kullandıklarıma göre Loreal Perfect Clean Peeling'i çok beğendiğimi belirtmek isterim. En sonunda merak ettiğim Diadermine BB kremi almış olmaktan dolayı da mutluyum. Bana sanki kozmetik markasından değil de kişisel bakım markasından alınan BB kremler daha sağlıklıymış gibi geliyor :D Watsons makyaj fırçasını deneme amaçlı aldım. Essence allık, pudra ve ikili oje geçenlerde sabit 3.5 Tl fiyatlı ürünlerden aldıklarım. 

Sorularınız ve görüşlerinizi bekliyorum:)
İlk önce hangi ürünü tanıtmamı istersiniz?

Hoşçakalınn :)
Devamını Oku

Vaseline Losyonları ve Kremleri Yenilendi! Denediniz mi?

Vaseline’i cilt bakımı için doğal ve kaliteli ürünler üreten bir marka olarak hepimiz tanıyoruz. Yılların uzmanlığıyla, cildimizin nelere ihtiyacı olduğunu çok iyi biliyor. Şimdi ise geliştirdiği yepyeni formülünde, hem doğal özleri artırmış, hem de cildin bütün tabakalarını eşit nemlendiren patentli Stratys 3+ teknolojisi geliştirmiş. Her gün kullanıyorum ve içeriğindeki artırılmış saf özlerin cildimi daha iyi nemlendirdiğini hissediyorum.

Vaseline’in yeni formülünü deneyebileceğiniz 3 çeşidi var. Ben Cocoa Butter’ın kokusuna bayılıyorum. Ayrıca kakao yağı cildin ışıltılı ve pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Aloe Fresh losyonu, kurumuş ve çatlamış ciltleri nemlendirirken hafiflemiş bir hisse kavuşturuyor. Essential Moisture ise A, B ve E vitaminleri açısından zengin yulaf özleriyle cildi derinlemesine besliyor.
Ben yapışkanlık hissi bırakmayan Vaseline ürünlerini her gün kullanmaya çalışıyorum. Neden mi? Çünkü cildimizin; rüzgâr, sıcak - soğuk hava, suyla temas gibi etkenler yüzünden gün boyu kaybettiği nemi geri kazanması gerekiyor. Cildin üst tabakasındaki tüm katmanların günlük bakıma, nemlendirilmeye ve beslenmeye ihtiyaçları var. Cildin yüzeyi sağlıklı görünse de, alttaki katmanlar kurumuş veya çatlamış olabilir. Vaseline’in yeni Stratys 3+ formülü, hem “4 kat daha fazla nem tutma”, hem de “24 saat” özelliğine sahip. Yani cildin gün boyunca sağlıklı ve bakımlı görünmesini sağlıyor. Başka bir deyişle; cildin günlük bakımını yapıyor, hem de derin katmanlara kadar.

En sevdiğiniz Vaseline ürününü, bir de yenilenen Stratys 3+ formülüyle deneyin. Bakalım siz de farkı cildinizde hissedebilecek misiniz? Unutmayın, cildimiz her gün kuruyor ve nem kaybediyor. Kurumuş bir ciltle, bakımlı ve güzel görünmek neredeyse imkansız. Yumuşacık bir cilde sahip olmak için, ona iyi bakmamız gerekiyor. Cildinizi her gün nemlendirmeyi atlamayın. Yumuşacık, pürüzsüz ve ışıltılı bir cildi kim istemez?

Detaylı bilgi için tıklayın.

Bir bumads advertorial içeriğidir.
Devamını Oku

4 Mart 2013 Pazartesi

NIVEA'nın yeni ürünü Stress Protect deodorant ile stresli anlarda terlemeye son!

Kadın-erkek demeden hepimiz stresli anlarda çok daha yoğun bir şekilde terleriz. Sabahları işe yetişme telaşı, toplantılar, günlük ev işleri, sınav telaşı derken gün içinde döktüğümüz soğuk terlerin haddi hesabı yoktur.

NIVEA, yeni ürünü Stress Protect deodorant ile bu stresli anlarda bile ekstra koruma sağladığını söylüyor. Bunu da oldukça stresli bir video ile anlatıyor. Şimdiye kadar 5 milyon kez izlenen ve izlenme sayısı giderek artan video, “Havaalanında kanun kaçağı olarak aransanız ne yapardınız?” sorusunu akıllara getiriyor.

Aşağıdaki stres dolu videoda, şakazedelerin nasıl soğuk terler döktüğünü izleyin.

Nivea Stress Protect ile ilgili ürün bilgilerini merak edenler, http://www.nivea.com.tr/Urunler/Deodorant/stress-protect adresinden ürünü inceleyebilirler.

Bir bumads advertorial içeriğidir.
Devamını Oku

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz