9 Şubat 2013 Cumartesi

Chanel - Hydra Beauty Creme

Merhabalaar:)

Biraz ara vererek devam ettiğimi biliyorum ama şartlar öyle gerektiriyor. Şimdi güzel bir yazıyla gönlünüzü almaya çalışacağım:)

Elimde olan en sevdiğim nemlendirici kremim Chanel Hydra Beauty Creme. Beni takip edenler çok iyi bilirler ki nemlendirici, krem, losyon hayranı olduğumu. Şimdi onların kraliçesi karşınızda :)

Bol fotoğraflar başlasın.




Kremin kutusu bu şekilde. Hayatımda kullandığım en güzel krem diyebilirim. Kutusundan bile kalite akıyor. Keşke imkanım olsa da tüm ürünlerine sahip olsam.


İçindekileri merak edenler için.


Normal ve kuru ciltler için. Dermatolojik olarak test edilmiş. Su bazlı ve antioksidan özelliği var. Zararlı toksinlerden temizlemekte üstüne yok. Üzerinde yüz için yoğun nem kremi, Koruma ve parlaklık vaat ediyor. E zaten gerçekleştiriyor:)


Kutunun alt kısmı.



Ürün biraz az 50 gram. Ama az bir parça aldığınız zaman cildinizi neme doyuruyor. Yoğun bir yapısı yok aksine sürüldüğü zaman cilde ferahlama sağlıyor. Su bazlı olduğunu sürer sürmez hissettiriyor.


Ben yurt dışından aldım ve baya kullandım. Kullanıp bloga eklemek ve fikirlerimi o şekilde sunmak istedim. 


Ürün sürdükten sonra cilde resmen kadifemsi bir his bırakıyor. Ben genelde banyodan sonra sürüyorum. Sıcak suyla açılan gözeneklerime çok iyi geliyor ve yumuşacık mat bir yapı oluşturuyor. Sanırsam makyaj bazı olarak da kullanılabiliyormuş. Cildi çok güzel şekilde canlandırıyor ve etkisini uzun süre hissediyorsunuz. Ben yurt dışından aldım fakat burada fiyatı 170 tl civarında. Biraz pahalı ama durumu olup alabilecek herkese tavsiye ediyorum.

Şimdilik bu kadar:) 
Hoşçakalınnn:)

2 yorum:

  1. Blogumda mimlendiin ^^
    Kolay gelsin canım...

    http://rosesworldanddreams.blogspot.com/2013/02/ilk-mimim-liebster-blog-award.html

    YanıtlaSil

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz