12 Ocak 2013 Cumartesi

Kazandıgım Hediyeler

Merhabaaaaa:)

Az biraz küççüüücük bir aradan sonra hemen bu hafta gelen hediyelerimi yazmak istiyorum. 

İlk önce Zülal Ateş'in sitesinde düzenlenen bir çekilişte kazandığım bu güzel lacivert ayakkabıyı göstereceğim;


Bir kaç ay önce fellik fellik lacivert topuklu aramış fakat gönlüme göre bulamamıştım. Her şeyde bir hayır varmış demek ki:) Platformlu olmasından dolayı çok rahat geldi ve tam ayağıma göre oldu. Buradan tekrar teşekkür ederim.

Ve ikinci olarak Süslü Püslü Blog sahibinin düzenlediği çekilişten kazandığım ayakkabılar var. Bana şans ayakkabı çantadan gülüyor hep:)


Bunlar da gerçekten tam ihtiyacım olan ve yaşıma uygun modelde ayakkabılar. Ayağıma da tam uydular. Kendisine bir daha çok çok teşekkür etmek istiyorum:)

Ve son olarak e-giyim.com tarafından düzenlenen çekilişten kazzandığım bordo çantam var.

Çanta 79 tl değerinde ve gerçekten çok hoş. Fakat eğer fiyonk detayı olmasaydı yaşıma pek gitmeyeceğini düşünecektim:) Yine de annemle birlikte kullanırız sanırım. Ki zaten bizi hep abla kardeş sanarlar:D

Bu günlük bunları yazıp kaçacağım ama yarın güzel yazılarımla sizi yalnız bırakmayacağım:) 
Şimdilik hoşçakalınnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz