2 Ocak 2013 Çarşamba

Günün Ojesi - Yes Love 16, Gabrini 336

Tekrar merhabaa:)

Günün ojesi yazısını es geçmeden olmazdı değil mi?
Bende hemen sizi fotoğraflarımla başbaşa bırakıyorum:)


Manikürümü yaparken bu üç ojeyi kullandım. Fotoğraf biraz bulanık çıkmış kusura bakmayın. Ve manikürümü yabancı bir blogda gördüm öyle uygulamaya çalıştım.


Baştakinin numarası silinmiş ama diğerlerinin numarası bu şekilde.




Evet görülen modeli uygulamaya çalıştım. Tırnaklarım artık çok güçsüzleşti ve kırılmaya başladı bende bu yüzden kesmek zorunda kaldım. Ama yine de düzensiz olmasından iyidir. En azından sağlıklı ve düzenli görünüyorlar. 

Manikür için önce iki kat Beauty Nails ojeden sürdüm. Tek kat turuncu ve iki kat siyah ojeyide desen yaptım. Fakat siyah ojenin kuruması o kadar zor oldu ki hemen üstüne Top Coat geçtim. Neyse ki akma yapmadı. Kalıcılıkları çok iyi henüz çıkma ses konusu değil. Ve ben renklerin uyumunu da çok sevdim. Bu tarz manikürleri herkse tavsiye ediyorum. Gabrini oje 1 Tl diğerleri yurtdışından.

Şimdilik bu kadar.
Hoşçakalınn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz