21 Ocak 2013 Pazartesi

Günün Ojesi - Spiral Desenler

Merhabaaaalar:)

Moralim çok bozuk ve hastayım. Bloga yazı yazayım da azıcık neşem yerine gelsin dedim. Daha önceden yaptığım bir manikür vardı bilgisayarımda onu sizlerle paylaşmak istedim. Moralimin bozuk olma sebebi tırnaklarımın mikro boyuta inmiş olması:D Uzaması da çok uzun sürüyor. Uzun bir zaman oje yazısı giremem herhalde. Umarım çabucak uzar.

Ben hemen yazıma geçeyim.

Elimde bulunan Essence'in geçenler de aldığım 122 Chic Reloaded ve 03 A Peace Of Forever. İkisini bir arada kullanarak bir manikür yapmayı tercih ettim.



Bulunduğum şehirde daha önce Gratis yoktu ve de Essence ürünlerine ulaşabileceğim herhangi bir yer de yoktu. Açıldıktan sonra satın aldığım ilk ojesi oldu Chic Reloaded. Bazı ojeler vardır asla memnun kalmazsınız sürmek istemezsiniz yapış yapış macun gibidir. Asla öyle bir yapısı yok en sevdiğim türden. Ve renk geçişleri de çok hoşuma gitti. Duo Chrome bir yapısı var. Neyse bu ojeleri daha sonra ayrıntılı şekilde zaten inceleyeceğiz.


Aslında kafamda bunları yapmak yoktu fakat Yetenek Sizsizim olduğumdan dolayı beceremedim ve böyle desenler çıktı ortaya.



Aslında Twiligh koleksiyonu çıktığında bu ojeyi görmüş ve bu ne böyle bunu kim alır demiştim:D Ben normal sarı renk sandım ve o yüzden öyle düşündüm ama altın sarısı oje arayışım başlar başlamaz gittim aldım. Sanırım son kalana sahip oldum. Burada gratiste hala koleksiyonun çoğu parçası bulunuyor. Home Sweet Home koleksiyonu henüz gelmedi.


Umarım beğenmişsinizdir. Yetenekli olup ve de uzun tırnaklı olmayı çok isterdim ama malesef:(

Sonra ki yazılarımda görüşek üzere:)

Hoşçakalınnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz