17 Ocak 2013 Perşembe

Günün Ojesi - Loreal Paris Resist & Shine Titanium Chocolate 390

Merhabalar

Son oje yazılarımdan birisini yazıyorum sanırım. Uzun bir süre oje yazısı yazabilir miyim bilmiyorum çünkü tırnaklarım çok düzensizleşti. Buraya saçma sapan resimler koyup göz zevkinizi de bozmak istemiyorum çünkü önceki resimlerimde bile çok iyi olduğuma inanmıyorum.

Bilgisayarımda önceden sürdüğüm bir ojenin yorumunu yapacağım bu gün sizin için. Loreal Paris Resist & Shine Titanium Chocolate.

Kış için tam uygun olduğunu düşündüğüm çok güzel bir çikolata kahve rengi var ellerimde.




Ojenin numarası 390 fakat sitesinde Chocolate ismiyle geçiyor. İki tane kapağı var ki üst kapağının fırçayla bir bağlantısı yok. Ne faydası var bilmem ama hoşuma gitti:)

Şişesinin üzerinde görüldüğü gibi 7 güne kadar kalıcılıktan bahsediyor ama en fazla 3 gün dayandığını söylemek istiyorum. Fakat Titaniumdan kastı olan parlaklıkta diyecek bir şeyim yok. Çok iyi:)


Uzun tırnaklara kesinlikle daha çok yakışır. Fırçasını çekmeyi unutmuşum ama Loreal oje kullananlar bilirler klasik ince uzun fırçası var. Tek katın yeterli olduğunu düşünmediğimden ben iki kat sürmeyi tercih ettim.


Şişesini çekmemişim ama yandan bakıldığında eğri bir şişesi var c şeklinde.
Oje kremsi yapıda olduğu için çok hoşuma gidiyor ama iz çıkması muhtemel eğer üzerine top coat geçmezseniz. 


Çıkarması gayet kolay. Sürmesi de öyle dediğim gibi iz problemi biraz fazla kuruduğundan emin olduğum halde iz kaldığını gördüm. Türkiye'de satışı yok sanırım henüz ama renk konusunda başka firmaların ürünlerini denemenizi tavsiye ederim. Ben Loreal markalı ojeleri gayet kaliteli buluyorum. Eğer fırsatınız olursa deneyin derim:)

Şimdilik Hoşçakalın:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz