7 Ocak 2013 Pazartesi

Günün Ojesi - Flormar G12, Golden Rose 125

Herkese iyi haftalaaaar:) 

Aslında benim haftam hiç de güzel başlamadı. Sabah ki sınav için dışarı çıktığımda kıyamet soğuğuyla karşılaştım. Dişlerimi tıkırdata tıkırdata sınava girdikten sonra da üç kat moral çöküntüsüyle oradan koşarak uzaklaştım. 

Neyse bu atarlardan sonra günün ojesi yazısıyla devam edelim.
Yılbaşı dolayısıyla arkadaşım tarafından hediye alınmış olan ve benim de daha önce hiç denemediğim Flormar  Graffiti çatlayan ojeden bahsedeceğim bu gün.



Altına Golden Rose 125 numaralı pembe ojeyi sürmeyi tercih ettim fakat beğenmedim. Ojede bir sorun yok ama iki renk birbirine uymadı. Bu siyah ojeyi başka ojelerde sürdüğümde yine size yorumlarım.


Oje çatlama görevini çok iyi yerine getiriyor. Pembe ojeyi altına tek kat sürdüm. Yine tek kat çatlayan ojemizden ve üzerine de Top Coat geçtim.


Tırnaklarım iyice kısaldı. Hep şikayet ettiğim zor uzama ve güçsüz uzama problemim var küçükken tırnak yediğim için. Var mı tavsiyeleriniz?


Ojenin kalıcılığı güzel fakat yapısını beğenmedim. Bilmiyorum tüm çatlayan ojeler böyle mi ama daha tırnağıma sürerken sapı bile kurumaya başlıyor ve topaklanmalara sebep oluyor. Umarım geçici bir şeydir yada diğer renklerinde yoktur.

Aslında çatlayan ojelerin modası geçti sayılır ama yine de benim hoşuma gittiler:)

Şimdilik hoşçakalınnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz