15 Ocak 2013 Salı

Günün Ojesi - Cecile 47

Merhabalaarr:)

Bu ara pek yazı girmedim neden bilmiyorum halbuki yazılarım birikti fakat benim canım istemedim sanırsam:)

Öncelikle sizi hemen buraya alalım. Konuk yazar oldum da ilk kez ehem ehem:) En sevdiğim makyaj malzemelerim üzerine bir yazı yazdım ve Lüzumsuz İşler Uzmanı blogunun sahibine gönderdim:)

Günün ojesi postuma geçmek istiyorum. Aslında bu aralar pek makyaj malzemesi falan paylaşamıyorum ama günü ojesi postlarının da ilgi çektiğini düşünüyorum:) Bu arada beni okuyupta hala izleyicim olmayanlar lütfen sizi hemen sağ tarafa alalım:)

Eveet bayıla bayıla sürdüğüm ve daha önce bu tonda istediğim gibi ojeye rastlamadığım Cecile 47 numaralı oje var tırnaklarımda;



Çoğu blogda kötü kokuyor, fırçası berbat vs. dendiğini gördüm. Evet biraz ağır bir kokusu var fakat sürdükten sonra o kokudan iz kalmıyor. Ki o kadar hızlı kuruyor ki bu kokuya katlanmaya değer. Ben fırçalarında herhangi bir probleme de rastlamadım.


Rengi güneş ışığında biraz daha koyu. Ben yapay ışık tutarak çektiğim resimlerden bu görüntüyü elde ettim. Diğer resimlerde gerçeğe yakınlık daha çok.


Bu resimde kesinlikle gerçeğe daha yakın. İçinde ufacık simler barındırıyor. Ben bir kat üstüne top coat geçtim ve parlak olmasını sağladım ama zaten içindeki simler sayesinde mat bitişli bir oje değil. 

Pek net çıkmasa da bu resimde daha iyi görülüyor içindeki simler. Malesef şişede görüdüğüm güzellikteki simleri tırnaklarım da göremiyorum.
İçinde ise tamamen siyah ve lacivert simler var. Kesinlikle harika.


İki kat sürmek yeterli diye düşünüyorum. Üzerine top coat geçtiğimden kalıcılığı tek başına nasıl bir şey diyemeyeceğim fakat top coatla uzun süre dayanıyor. Çıkarırken de herhangi bir problem yaşamadım. Cecile ojelere karşı ön yargısı olanlar hemen bunu kırıp en azından bu rengi bir denesinler diyorum. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Pişman olmazsınız.

Hoşçakalın:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz