2 Ocak 2013 Çarşamba

Alısveris ve Kazandıgım Çekilis

Merhabalaaar:)

Yeni yılın ilk yazısından hepinize selamlaar sevgilerr:) Umarım yeni yıl ilk gününden itibaren istediğiniz gibi geçer. Her şey gönlünüzce olsun:)

Yılın ilk yazısında en son kazandığım çekilişten ve alışverişimden bahsedeceğim:)

İlk olarak aldıklarımı göstermek istiyorum;


Şöyle topluca bakarsak çok fazla bir şey almadım aslında.
Mango çanta 40 Tl. %50 indirim sayesinde.
Defacto yüzükler 3er Tl.
Koton Olé küpe 9Tl.
Essence ojeler 2.50 Tl



Yüzüklere tek kelimeyle bayılarak aldım diyebilirimm. Fiyatıda çok uygun geldi ve hemen kaptım. Bu senenin modası kurukafa:)


Küpeleride çok severek aldım kesinlikle mükemmel duruyorlar tavsiye ederim:)

Veee Styleistico blogunun düzenlediği çekilişi kazanarak Guess marka postacı tipi bir çanta sahibi oldum:)



Çok beğendiğimi ve tekrar teşekkür ettiğimi buradan söylemek istiyorum:)

Umarım yeni yılda da böyle çekilişler peşimi hiiiiç bırakmaz:)

Hoşçakalınnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz