2 Aralık 2012 Pazar

Yeni Ojeler ♥

Merhabalarrr:)

Günün ikinci yazısında sizlere yeni aldığım yada yurtdışından yeni gelen ojelerimi göstermek istiyorum. Bol fotoğraflı yazıma hemen başlayalımm:)


İlk olarak Beauty Nails markasıyla başlayalım. Hepsi yurtdışından geldi. Ben herhangi bir marka ve renk seçeneği istemedim. Böylece yeni ve burada bulamayacağım markalarla tanışmak istedim. Son ikisinin rengi hoşuma gidenlerden.


Suhada markasını daha önce hiç duymamıştım fakat ojelerini çok kaliteli buldum.Yurt dışından geldiler. İlki zaten top coat kuruma süresini kısalttığını farkettim. İkincisi de harika bir çikolata kahve rengi.İsmi Marone. İçerisinde gümüş simler var dikkatli bakılınca bu fotoğrafta da belli. İkiside çok hoşuma gitti.


Bu minikler de Make Up For Ever'ın Yours serisinden sanırsam. Yurtdışından geldiler. Elimde bordo olandan iki tane var. Bordosunu çok beğeniyorum ama baştakini henüz kullanmadım. Sedefli ve holografik bir yapısı var. İsimleri sırasıyla Peony ve Berry.


Maybelline ve Gemey ojeler. Yurt dışından geldiler. Üçünü de kullandım. Pembenin içinde mavi yansımalar var. Fakat üçüncüsü çok sıvı geldi üç katta bile zor kapattı diyebilirim. Yine de memnunum.


Bunlarda daha önce duymadığım Yes Love markalı ojeler. Yutdışından geldiler. Üçünde de ışıltılar var henüz hiç birini sürmedim. Fakat uzun süre gider diye düşünüyorum çünkü görüldüğü gibi tam 16 ml.


Bunlar da tek tek gelen ojelerim. İlk sıradakinin markası Marc Chancel. Henüz kullanmadım. İkinci Berange Paris markalı ojelerim. Kutusunda minicik törpüleri vardı fakat kutusunu attım törpüler kendi gibi minik çantasında duruyorlar. İsmi Violet Fizz. Üçüncüsü Loreal Resist & Shine Titanium. Herhangi bir ışıltısı falan yok fakat iddia edildiği gibi çok uzun süre tırnakta kalıyor. İsmi Chocolate. Son olarak da markası fotoğrafta görünmese de LaRene Maraue. Hiçççç duymadım fakat şişesinin mükemmelliğine bakınn!!!! Hepsi yurtdışından geldi.


Benim yeni bebeklerimmmmm . Çok ön yargılı almıştım fakat bayıldım bayıldımm. Renkler harika yapılar harika. Ne diyeyim bilmiyorum ama yazıları bu günden itibaren tek tek gelecek. Bunları YKM kartla 1 tlye almıştım. şimdi sanırım yine 2 liraya çıkmış fiyatları. Niye daha çok almadım diye yakınıyorum.  


 Ve son yazımda da yazdığım Kalyon ojelerim. Henüz denemdim umarım memnun kalırım.

Hoşçakalınnnnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz