2 Aralık 2012 Pazar

Son Alısveris

Merhabalaar:)

Bu gün yaklaşık üç yazı yazmayı planlıyorum sizin için:) O yüzden hemen hızlıca başlayayım istiyorum:)

Önce size Gratis ve Watson's indirimlerinden aldıklarımı göstermek istedim.


Çoğu kişi biliyor ki Watsons da 5 Aralık'a kadar 100 üründe 1 alana 1 bedava kampanyası var. Ben normalde ihtiyacım olan bir şey olmadığı için gidip nelerde kampanya varmış diye bakmamıştım. Ama geçen gün internette indirim listesini okuduğumda Kalyon ojelerde de geçerli olduğunu görünce bordo oje almak istediğim aklıma geldi. Bende dün gittim ve ojelerimi aldım. Yalnız evimin yakınında ki Watson's da çok az renk seçeneği vardı. Bordo olanı aldıktan sonra seçmekte biraz zorlandım çünkü genelde elimde bulunan renkler vardı. Bende bu şeker pembesi ojeyi almaya karar verdim. Tam çıkarken Fa Deo Roll on'larda da kampanya olduğunu gördüm ve hemen iki tanede ondan kaptım. 1 alana 1 bedava yerine Gratis gibi %50 indirim yapılması bence daha mantıklı. Aldığımız şeyden ikişer almak yerine başka şeylere de para vermemizi sağlardı böylece. Neyse artık vardır bir bildikleri:) Normalde 4 tl olan Fa'lar 2 tl'ye denk gelmiş oldu. Ojelerde 1 küsür tl fiyata denk geldi. Toplamda 6.25 lira verdim.

Gratis indiriminde de pek faydalanamadığım söylenebilir. O iki gün içerisinde elimde fazla para olmadığında sadece üç parça ürün alabildim. Alsında ihtiyacımolan şeyleri almakla yetindim elimde olan şeylerden tekrar tekrar almadım yani. Essence ürünlerini daha önce hiç denememiştim çünkü buraya Gratis açılalı yaklaşık 15 gün oldu henüz. İndirimi fırsat bilerek kendime Essence kaş kalemi ve likit eyeliner aldım. Ve bir de yeşil göz kalemine ihtiyacım vardı. Biliyorsunuz bu sene haki yeşili ve her türlü koyu renk yeşil moda:) Bende ihtiyacım olduğu için Essence'den alayım dedim fakat kalmamıştı. Bu yüzden Maybelline almayı tercih ettim. Hem fiyatıda çok uygundu. Ayrıntılı olarak hatırlamıyorum ama hepsine toplam 10 küsür tl verdim çok uygun geldi.

Umarım bu iki marka yeniyılda da nöyle indirimlere devam eder gerçekten çok işimize yarıyor:)

Bu ürünlerin hepsinin yazısı gelecek. Hepsinin tek tek ayrıntılarıyla bilgisini vereceğim:)

Bundan sonra yazılarımı böyle renkli yazmaya karar verdim. Kışa iyice yaklaşırken içimiz renklensin değil mi:) 
Bu arada nasıl bulduğunuz yorum yapmak isterseniz lütfen yazıların başlığına tıklayın ve en alttan Facebook aracılığıyla yorumlarınızı bana iletin.

Hoşçakalınnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz