20 Aralık 2012 Perşembe

Sephora Baume Corps Body Butter - Lemon Meringue

Merhabalaaaar:)

Dün yazımda yeni bir yazı gireceğimden bahsederken yine internet kesintisi yaşadım. Bu yüzden de yazımı girememiş oldum malesef. Hemen bilgisayarıma ulaşır ulaşmaz yazımı yazmaya karar verdim. Birazdan da tırnaklarımdaki ojelerimi fotoğraflayıp en kısa sürede günün ojesi olarak yayına vereceğimm:)

Şimdi hemen dün bahsetmeye çalıştığım o misler misi, harikalar harikası kremimizi anlatmaya başlayalım. Beni takip edenler krem hastası olduğumu bilirler. Ama bu çok ayrı. Bu çoook özel. Bayıldııııım!!!

İştee karşınızdaaa Sephora Baume Corps Body Butter.



Benim elime yurtdışından ulaştı kendileri. Ve şehrimde Sephora olmadığı için Türkiye de var mı bilmiyorum ama araştırın bulun mutlaka. Yabancı başka bloglarda başka çeşitleri olduğunuda gördüm. Bende ki limonlu. Ve 200 ml olduğundan bayağı gider diye düşünüyorum.


Sanarsın ki pasta kreması. O kokusuuu o görünüşüüü beni benden alıyor miss misss. Nemlendirmesi bence çok iyi. Ki sürdükten sonra uzun süre ellerinizi yıkamadığınız sürece kokusu burnunuza geliyor. Çok ferah ve tatlı bir kokusu var tarif etmem imkansız. Bazı kremler vardır hani küçücük bir damlası yağ içinde bırakır ellerinizi. Bu öyle değil işte. Sürer sürmez elleriniz tarafından içiliyor adeta. Ve herhangi yağlılık hissi kesinlikle vermiyor. Ben sadece ellerimde kullandım vücudum için ayrı losyonlarım var çünkü. Ki tüm vücuduma kullanıp hemen bitsin de istemiyorumm. En yakın zaman da başka çeşitlerini de sipariş edeceğim.


İçindekilere de şöyle bir göz atmış olalım istedim.

Bu kremi mutlaka edinmeye çalışın. Sorun soruşturun bulun etrafında Sephora olanlaar size sesleniyorum. Fiyatı hakkında hiç bir bilgim yok fakat çok pahalı olacağını sanmıyorum.

Hoşçakalınnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz