31 Aralık 2012 Pazartesi

Günün Ojesi - Yılbası Manikürü

Merhabalaarr:)

2013e girmemize saatler kalmış durumda. Blogumu açalı 6 ay oldu bir yılın yarısını geride bıraktık. Beni okuyan, takip eden herkese çok teşekkür ediyorum. Birlikte geçirdiğimiz ilk yılbaşı olmasıyla da herkesin yeni yılını kutluyorum. Hepimize mutlu, sağlıklı, bol kazançlı, bol verimli, çook başarılı ve sayamadığım bir çok şey diliyorum. Her istediğiniz gönlünüzce olsun istiyorum. Bu ortama girmekten ne kadar mutluluk duyduğumu anlatamam o yüzden hepinizi seviyorum:)

Dünkü posttan sonra ikinci olarak yaptığım bir manikürü göstermek istiyorum size. Aslında ben pek beğenmedim çünkü pek beceremedim ama yapmışken bloga koymamak olmaz dedim hatalarımı maruz görün lütfen:)






Heeey kardanadamım çok tatlı değil mi amaaa:) Beni çok uğraştırdı kendisi ama olsun. Üzerine tek kat Essence Glisten Up sürdüm ondan o parıltılar falan. Bu arada o ojeyede bayıldımmmm tek kelimeyle.
Artık bu tip nail artlar için fırça alacağım faklı boyutlarda yoksa beceremiyorum malesef :D 

Umarım beğenmişsinizdir. Hepinize Mutlu Yıllar :)

Hoşçakalıınnnnnn:)



0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz