22 Aralık 2012 Cumartesi

Günün Ojesi - Suhada Marone

Merhabalaarrr:)

Günün ojesi yazısıyla karşınızdayım. Hergün düzenli olarak yazı girmeye çalışıyorum umarım yazılarım takip ediliyordur:)

Elimde bir önceki yazımda bahsettiğim top coatın markasından kış rengi koyu kahve bir oje var. Suhada Marone.


Mat bir oje değil kendisi. İçerisinde minik gümüş simleri var. Ve bence güzel bir ışıltı kazandırıyor. Fakat şişede yoğun olarak görünen simleri tırnakta o kadar göremiyoruz.

Evet bu şekilde yakın plandan simleri daha net görebiliyoruz. Keşke tırnakta daha çok belli olsaydı.


Ben genelde ojenin yapısı ve rengi ortaya çıksın diye yapay ışık altında fotoğraflarımı çekiyorum. Burada simler azda olsa görünmüş ama gün ışığında bu kadar belli değil. Belki de uzun zamandır havada güzen olmadığından ben farketmedim. Yaz gelir gelmez tekrar deneyeceğim.


Rengi tam olarak böyle. Gün ışığında da aynen böyle görülüyor. Çikolata kahve ve rengini çok beğendiğimi söyleyebilirim. Aynı tonda bir başka markanın ojesi daha var ki ilerde yazısını yazacağım.


Oje çıkarırken tırnaklarıma biraz leke yaptı. Yani daha doğrusu çıkarması biraz zor oldu diyeyim. Sürümü güzel Bu markanın başka renklerini de en kısa sürede sipariş edeceğim. İlginç bir şekilde ilgimi çekti çünkü. Ben tırnaklarıma iki kat sürdüm ve gayet yeterli oldu. Kalıcılığı konusunda bir şey demek istemiyorum çünkü sadece bir gün kaldı ellerimde. Tekrar kullanırda uzun süre tutarsam sonucu size bildiririm:) 
Oje yurtdışından geldiği için fiyat konusunda herhangi bir bilgim yok.

Hoşçakalınnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz