30 Aralık 2012 Pazar

Günün Ojesi - Maybelline Tenue & Strong Pro 6

Merhabalarrr

Yazılarıma biraz ara verdiğimin farkındayım fakat sınavlarım dolayısıyla bu aralar pek fırsatım olmadı. Bu süre içinde yaptığım yılbaşı manikürlerinden ilki şimdi yazımda olacak. Aslında Maybelline 6 numaralı oje yazım olmasına rağmen aynı zamanda yılbaşı içinde bir manikür yapmış oldum ve hemen size göstermek istiyorum:)

Hemen bakarsak;


Arkasını çekmeyi unutmuşum içeriğinden falan bahsediyor. Ama aten numarası ön tarafında yazıyor. 6 numaralı kırmızı ojemiz.


Ve manikürümü yapmak için kullandığım Gabrini 381 numaralı bu pullu oje tam yılbaşı için. İçinde kırmızı, gri ve yeşil simler var gördüğünüz gibi.


Kırmızı ojeyi tek kat sürmem yeterli oldu ve yüzük parmağıma da Gabrini ojeyi sürmeyi tercih ettim. Aslında abartılacak bir manikür değil ama bence sade ve hoş oldu. Ve günümüze uygun oldu:)


Ojeni kalıcılığını beğenmedim. Kuruma süresi falan gerçekten mükemmel derecede. Tek kat sürdüğüm için midir bilmem ama bir gün olmadan uçlarda hafif çıkmalar yaşadım. İki kat sürsem belki olmazdı.


Kırmızı ojelerim arasında Lorealden sonra en sevdiğim oje bu oldu. Benim için kuruma süresi çok önemli ki bence çok başarılı. O yüzden çok sevdim.

Fiyatı hakkında bir şey diyemem çünkü yurtdışından geldi burada ne kadara satılıyor yada bulunuyor mu bilmiyorum:)

Yarın çok daha güzel bir manikürler karşınızda oalcağım:)

Hoşçakalınnnnn

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz