5 Aralık 2012 Çarşamba

Günün Ojesi - Kalyon 223

Merhabalaaaarrrr:)

Artık daha sık yazı girmeye başladım farkettiyseniz. İhmal etmeye gelmediğini farkettim. Sınava hazırlanıyor olsamda günde yarım saatimi almıyor tek bir yazı sonuçta. Umarım memnunsunuzdur. 

Yeni bir oje yazısıyla daha karşınızdayım. Geçenlerde bahsettiğim Kalyon ojelerden şeker pembesi olan 223 numaralı ojeyi sürdüm bu gün. 



Sürümü çok rahat fakat opaklığa ulaşmak için iki kat sürmek gerekli. Hatta çok ince sürdüğüm yerlerde kapatıcılığı yakalayamadığımdan 3 kat geçtiğim oldu. 



Benim serçe parmağımın tırnağına bir şeyler oldu yamuklaştı. Nasıl düzelir bilmiyorum fikriniz varsa lütfen söyleyin.


Ben özellikle rengine çok bayıldım. Hatta tüm gün gözümü ellerimden alamadım diyebilirim:) Çok fazla pembe tonlu ojem var ama bu hepsinden ayrı oldu. Çok memnun kalıp iyiki almışım dediğim ojelerden.


Böyle giderse Kalyon ojelerin diğer renklerine de fırsat vermeyi düşünüyorum. Sizce nasıllar?


Aslında ojeyi desensiz sürmeyi sevmem ama oje sürmek için bile zor vakit kaldığından oda eksik kalsın diyorum. bir süre beni böyle idare edin yazın bomba gibi döneceğime inanıyorum:)

Ojeyi Watsons indiriminden 1 tl ye aldım. Aslında 1 tlye denk getirdim desek daha uygun olur:) Bir önceki bordo ojenin fırçasını çekmeyi unutmuşum ama fena halde yamuktu ve çok üzülmüştüm. Yinede sürmekte çok zorluk çekmedim ama düzgün olmasını isterdim. 

Kalyon ojelerin hepsi mi böyle bilmiyorum ama kendilerine has acayip güzel bir parlaklıkları var ve çok hoş görünüyor. Herkese tavsiye ediyorum.

Kalıcılığı konusunda ben çok iyi bulmadım normal seviyede. Dün gece sürdüm ve şu an uçlarda çok hafifde olsa soyulmalar var. Kuruma süreside süper hızlı olmasa da yine de oda normal seviyede. Kısacası bu renk benim çok hoşuma gitti. Siz nasıl buldunuz?

Hoşçakalınnnnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz