4 Aralık 2012 Salı

Günün Ojesi - Kalyon 219

Merhabalaaaarrr:)

Blogdaki kota sıkıntımı biraz olsun aşmışken yeni postlar girmek istiyorum:) Elimden geldiğince günün ojesi yazılarını her gün girmek istiyorum meselaa:)

Geçenlerde bahsettiğim Kalyon ojelerden birisi var bu gün ellerimde. 


Bu güzel bordo özellikle beyaz tenliler olmak üzere bence bütün ellere çok yakışır. Şahsen bordo-kırmızı tonlarını ben kendime çok yakıştırıyorum:)


Numarası pek çıkmamış ama 219 numaralı bir oje. Kalyon ojelerin ben fazla renk seçeneğini göremedim Watsonslarda. Bizim buradakine has mı yoksa zaten öyle mi acaba?


Sürümümde bazı hatalar var dün gece geç saatte sürdüm ve malesef yastık izi çıkmış onu mazur görün lütfen. Ama bu rengi paylaşmadan durmak istemedim:)



Evet gördüğünüz gibi renk olarak çok güzel bir rengi var lakin ben almak isterken daha koyu bir bordo olduğunu düşünerek almıştım ama yine de olsun ben beğendim. Sizin içinde farklı bir fikir olabilir diye düşünüyorum. Kalıcılığı hakkında bir şey söyleyemeyeceğim çünkü bir gün kalmadı ellerimde. Fakat çok parlak bir yapısı var top coat olmadığı halde kendinden bir parlaklığa sahip ki bu bence çok güzel. Ben Watsons indirimden 1 tl ye denk getirdim bunu. Normal fiyatı 2 lira civarlarında genelde. Hala fırsatınız var yarın son gün bence gidin ve beğendiğiniz renkleri kapın. Sadece Kalyon ojelerde geçerli bu fırsatı kaçırmayın derim ben:)

Şimdilik bu kadar... Hoşçakalınnnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz