12 Aralık 2012 Çarşamba

Günün Ojesi - French Manikür

Merhabalaaar:)

Size bu gün ilk French denemelerimden birini gösterip hemen kaçacağım. E malum sınav... Neyse. Bunu yaparken herhangi bir bant kullanmadan kendi el becerimle yaptım umarım beğenirsiniz.


French için malum beyaz, top coat ve herhangi nude tonda bir ojeye sahip olmanız gerekiyor. Bende bu üç ojeyi kullanarak yaptım.


Numaraları 99 ve 07. Alırken hiç farketmedim. Aslında fotoğraflarda da hiç çıkmamış ama ikiside parıltılı yapıya sahip. Sedef demek istemiyorum ama ikisinde de çok hoş duran ışıltılar var. Fakat 07 numaralı oje için yaklaşık 3 kat sürmek gerekli.


İlk denemem olduğu için beyaz bölgelerden bazıları biraz kalın oldu ama yine de ellerde çok hoş duruyor. Ve bence French tüm bayanların kurtarıcı ojesi. Asla uyumsuzluk göstermeyen bir manikür. Tüm kıyafet ve tarzlara uyumlu. Risksiz bir manikür.


Kesinlikle elleri çok temiz gösteriyor.


Bu manikür için söylencek çok şey yok zaten. Ojelere gelecek olursak 99 numaralı beyaz ojenin kıvamı biraz sıvı geldi. Aynı şekilde 07 numaralı nude ojenin ki de.Fakat beyaz oje için bence bu güzel bir avantaj çünkü genelde beyaz ojelerin kıvamlarını düzgün bulmak zor oluyor. Ben bu Golden Rose ojeleri 1 Tlye almıştım. Herkesin elinde bulunması gereken renklerden. Fakat top coat'ımda akma sorunu yaşıyorum. Yani ojenin kuruduğuna emin olduğum halde top coat sürdüğüm an yaptığım şekiller ya bozuluyor yada ojenin rengi fırçaya çıkıyor. Sebebini çok merak ediyorum. 

Şimdilik bu kadar.

Hoşçakalınnn:)

0 yorum:

Yorum Gönder

© Hebran´ın Yorumu Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by mhtyvz